Analityka klientów

Tworzenie kultury eksperymentów
Organizacje takie jak Microsoft, Amazon i Google zwracają się do eksperymentów, aby nieustannie kontynuować...

Co robią najwyższej klasy marketerzy B2B inaczej
Marketing stał się złym słowem. Publiczność jest zmęczona niekończącym się spamem, połączeniami...

Zaskakująca moc eksperymentów online
W szybko poruszającym się cyfrowym świecie nawet eksperci mają trudności z oceną nowych pomysłów....

Czy Twoje doświadczenie klienta ma wpływ? Albo nie?
Obecnie większość organizacji ma strategię obsługi klienta (96%), ale ostatnie badania Avanade pokazują,...

17 Formas de Realizar Los Proyectos de Marketing
¿Qué IMPIDE LOS Equipos de Marketing Tener éxito? ¿Por qué algunos directores de marketing parecen...

Przyjęcie filozofii eksperymentów
W jaki sposób firmy mogą zmaksymalizować swoje inwestycje i w pełni wykorzystać zasoby, które już...

Zrozumienie wartości biznesowej platformy e -commerce
5 sposobów, w jakie wysokiej jakości platforma e-commerce może zwiększyć ROI. Musisz dokładnie...

Wewnętrzny przewodnik po Omnichannel
Dzisiejsze cyfrowe płynne klienci mają wysokie oczekiwania i są najmniej lojalni ze wszystkich grup....

Prouvez Votre Valeur Marketing
Dans un univers cyfrowe où chaque campagne et exrience klient Peuvent Faire l'Objet d'In uivi, il est...

Zdalne działanie 2020: zalety i wyzwania
Praca zdalna jest obecnie powszechnie rozpoznawana w ramach sposobu działania firm. Według raportu...
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.