RingCentral zdobył nagrodę Metrigy Metristar Top Provider Award dla platform kontaktowych. Wartość Metristar Award polega na tym, że opiera się ona zarówno na ocenach klientów dostawców, jak i wskaźników ilościowych…
Jak zajmujesz się rewolucją obsługi klienta? Ewoluujące oczekiwania klientów kształtują nowe potrzeby do obsługi kanałów cyfrowych nowej generacji w centrum kontaktów.
Ten ebook zawiera dane i tło, a także wskazówki i…
Znalezienie i zachowanie wielkiego talentu nigdy nie było łatwe. Ale teraz? Skuteczne personel i angażowanie pracowników w Twoim centrum kontaktowym może poczuć, że masz niemożliwą misję.
W tym ebooku nauczysz się:
Przeczytaj…
Kiedy COVID-19 uderzyło w firmy w marcu 2020 r., Firmy starały się wspólnie zatrzymywać się tymczasowe rozwiązania do współpracy w pracy (WFH), które mogłyby pomóc im utrzymać ciągłość biznesową, gdy…
Pandemika na nowo zdefiniowała „pracę”, jaką znamy. Firmy przyjęły nowe technologie i przepływy pracy, aby wspierać duże prace w domu. Pracownicy szybko zaaklimatyzowali się w nowym środowisku, a wielu żonglowało…
Zespoły sprzedaży chcą spędzać więcej czasu na sprzedaży i mniej czasu na polowanie na informacje. Chcą szybko połączyć się z partnerami międzyfunkcyjnymi, którzy mogą udzielić odpowiedzi. Przede wszystkim zespoły sprzedaży…
Worki z 2020 r. Stworzyły okazję dla zespołów obsługi klienta w celu przemyślenia świadczenia usług oraz jak najlepiej wspierać osoby wykonujące tak ważną pracę.
Aby zrozumieć, jak może wyglądać przyszłość, rozmawialiśmy…
Wyjątkowe zespoły obsługi klienta dostarczają szybkie, pozbawione tarcia rozwiązania. Za kulisami często wymaga to wyczynu koordynacji całej firmy. Agenci muszą wyciągnąć informacje o koncie dla kontekstu, odpowiedzi źródła ekspertów przedmiotów…
Wtrące z 2020 r. Stworzyły okazję dla zespołów sprzedaży, aby przemyśleć sposób działania w świecie pracy. Synchroniczne, indywidualne piętro sprzedaży to przeszłość. Dzisiejsi przedstawiciele potrzebują cyfrowej kwatery głównej do sprzedaży…
Zobacz, w jaki sposób klienci Algolia przyspieszają przychody w tym zleconym badaniu przeprowadzonym przez Forrester Consulting. Przemysł e-commerce jest wysoce konkurencyjny i trudny. Kiedy inwestujesz w doświadczenia związane z wyszukiwaniem…
Mówiąc najprościej, strategia mediów społecznościowych Balmaina to rozrywka. Rewolucyjna paryska marka zapoczątkowała nową erę mody od połowy wieku i nadal podnosi poprzeczkę dla luksusowych marek jako kreatywnego pioniera. Balmain urzeka…
Mecca Brands jest wiodącym sprzedawcą kosmetycznym Australasia i wykorzystuje swoją cyfrową i fizyczną obecność, aby wykorzystywać najlepsze globalne piękno w połączeniu z dużą obsługą klienta. Firma ma podobnie wyselekcjonowane podejście…
