Skip to content Skip to footer

Czas na konsolidację, nie komplikując

Dlaczego firmy konsolidują korzystanie z jednego rozwiązania wsparcia zarówno dla klientów, jak i pracowników. Codzienne doświadczenia z zespołami obsługi klienta i wsparcia zmieniły się w ciągu ostatnich ponad 2 lat od…

Read More

Kontrola dziwaków wariuje na ratunek

Spełnij swoje cele CX konsekwentnie w zespołach w zakresie wsparcia w zakresie obsługi i zdalnego obsługi klienta z sprawdzonym rozwiązaniem. Dzisiejsza siła robocza obejmuje elastyczność, przy czym większość (64%) agentów obsługi…

Read More

Digital HQ Toolkit

Ostatnie wydarzenia pokazały nam, że możemy być skuteczne, kreatywne i produktywne z dowolnego miejsca - nawet pośród pandemii. Przyjęliśmy alternatywne godziny pracy, przeprowadziliśmy się, z zadowoleniem przyjęliśmy nieoczekiwane kamee zoomu…

Read More