Łatwa obsługa obsługi klienta jest znakiem rozpoznawczym najbardziej udanych organizacji wsparcia.
Właśnie dlatego te cztery najwyższej klasy organizacje korzystają z ratownictwa, aby pomóc agentom wsparcia podnieść wrażenia klienta, jednocześnie uproszczoną.
Dlaczego firmy konsolidują korzystanie z jednego rozwiązania wsparcia zarówno dla klientów, jak i pracowników.
Codzienne doświadczenia z zespołami obsługi klienta i wsparcia zmieniły się w ciągu ostatnich ponad 2 lat od…
Pionierska platforma wsparcia IT na żądanie Nerdapp chciał lepiej kontrolować jakość, bezpieczeństwo i prostotę zdalnych usług wsparcia oferowanych przez globalną sieć inżynierów IT („kujony”). Firma chciała jednego dostawcy ze swojego…
Spełnij swoje cele CX konsekwentnie w zespołach w zakresie wsparcia w zakresie obsługi i zdalnego obsługi klienta z sprawdzonym rozwiązaniem.
Dzisiejsza siła robocza obejmuje elastyczność, przy czym większość (64%) agentów obsługi…
W przypadku liderów sprzedaży i marketingu działającego w dzisiejszym hiperkonkurencyjnym świecie ich system CRM może być różnicą między sukcesem a porażką. Dobry CRM powinien pomóc im wprowadzić więcej potencjalnych klientów…
System CRM dotyka każdej części Twojej firmy. Jest to jeden z najważniejszych czynników umożliwiających rozwój Twojej firmy: więc wybranie właściwego dla ciebie jest czymś, co zasługuje na uważne rozważenie. Jeśli…
W ostatnim dążeniu do prywatności konsumenckiej w ciągu ostatniej dekady środowisko dla marketerów zmienia się szybko. W miarę ewolucji świata również potrzeba poprawy strategii marketingowych.
Jedyną drogą naprzód dla marketerów jest…
Ostatnie wydarzenia pokazały nam, że możemy być skuteczne, kreatywne i produktywne z dowolnego miejsca - nawet pośród pandemii. Przyjęliśmy alternatywne godziny pracy, przeprowadziliśmy się, z zadowoleniem przyjęliśmy nieoczekiwane kamee zoomu…
Dzisiejszy e -commerce jest na skraju wielkiej zmiany.
Przyzwyczailiśmy się do widzenia klientów poprzez pryzmat behawioralnych i innych ukrytych danych. Sama liczba odwiedzających, a także ograniczenia technologiczne sprawiły, że klienci anonimowi.
Ale…
Pod silnym wpływem pandemii, dzisiejsze środowiska pracy są płynne i hybrydowe, z pracownikami pod adresem
dom i w biurze. Ostatnie badanie z Adobe Workfront pokazuje, że pracownicy polegają więcej
niż kiedykolwiek w…
Dzisiejsza praca jest bardziej złożona, połączona i cyfrowa niż kiedykolwiek wcześniej. Zdalne pracownicy muszą współpracować z kolegami w wielu strefach czasowych. Potrzebują jednego scentralizowanego miejsca, w którym mogą zarządzać swoją…
Nie ma nic bardziej bolesnego niż widzenie olimpijskiego przeszkody, które wychodzi z bloków na początku upału makijażu. To, co powinno być ćwiczeniem w łasce i zwinności, staje się bolesnym, zatrzymując…
