Skip to content Skip to footer

Jutoor’s CMO: Generowanie zmian marketingu

O przewodniku Po najtrudniejszym okresie w historii biznesu, następna generacja CMO jest zdeterminowana, aby wstrząsnąć branżą marketingową na lepsze. Robienie więcej w ciągu ostatnich 18 miesięcy skupił umysł starszych marketerów na procesach…

Read More

Raport o stanie obsługi klienta 2017 2017

Klienci oczekują więcej od marek, jeśli chodzi o wygodę, czasy rozdzielczości i wiedzę specjalistyczną agentów. Ewoluujące preferencje klientów są ściśle powiązane z innowacjami w technologii cyfrowej, a marki muszą obejmować…

Read More

Ostateczny przewodnik o prowadzeniu punktacji

Dlaczego miałbym czytać ostateczny przewodnik o prowadzeniu punktacji? Ocena punktacji zapewnia sprzedaż bardziej wykwalifikowanych potencjalnych klientów, co daje Twojej organizacji lepszy sposób na wykorzystanie zasobów ludzkich o wysokiej wartości. To świetny…

Read More

Ścieżka do myślenia łańcucha dostaw

Łańcuch dostaw doświadcza okresu znacznych zmian. Zmiana wymagań biznesowych i klientów wywiera nowe i większe presję na działalność, a pojawiające się technologie oferują intrygujące sposoby pracy. Rzeczywiście, transformacja cyfrowa jest gotowa…

Read More

Wykorzystanie siły współpracy

Przełom w technologii współpracy pomagają firmom każdej wielkości w zwiększaniu zaangażowania pracowników, klientów i partnerów. Jednak niektóre organizacje wciąż walczą o dostosowanie wszystkich aspektów swojej organizacji, w wyniku czego niewspółosiowość…

Read More

Jak dojrzała jest Twoja strategia treści?

Marki, które oferują wyjątkowe wrażenia cyfrowe, przyciągają i zatrzymują więcej klientów. Ale trudno jest wiedzieć, gdzie jesteś i jak się poprawić. Dlatego stworzyliśmy ten ebook: możesz dowiedzieć się, czy strategia treści…

Read More