O przewodniku
Po najtrudniejszym okresie w historii biznesu, następna generacja CMO jest zdeterminowana, aby wstrząsnąć branżą marketingową na lepsze.
Robienie więcej w ciągu ostatnich 18 miesięcy skupił umysł starszych marketerów na procesach…
Klienci oczekują więcej od marek, jeśli chodzi o wygodę, czasy rozdzielczości i wiedzę specjalistyczną agentów. Ewoluujące preferencje klientów są ściśle powiązane z innowacjami w technologii cyfrowej, a marki muszą obejmować…
Organizacje rzadko działają w sposób, w jaki rozwiązania jednorazowe mogą się w pełni pomieścić, a zespoły mają tendencję do lepszego działania w scentralizowanych środowiskach sprzyjających współpracy. Jeśli chodzi o media…
Klienci: Aby ich zachwycić, musisz ich głęboko poznać. Bądź brutalnie szczery, ile naprawdę wiesz o swoich klientach?
Podczas gdy marketerzy zdają sobie sprawę, że uzyskanie 360-widzenia swoich klientów dałoby im ogromną…
Dlaczego miałbym czytać ostateczny przewodnik o prowadzeniu punktacji?
Ocena punktacji zapewnia sprzedaż bardziej wykwalifikowanych potencjalnych klientów, co daje Twojej organizacji lepszy sposób na wykorzystanie zasobów ludzkich o wysokiej wartości. To świetny…
Łańcuch dostaw doświadcza okresu znacznych zmian. Zmiana wymagań biznesowych i klientów wywiera nowe i większe presję na działalność, a pojawiające się technologie oferują intrygujące sposoby pracy.
Rzeczywiście, transformacja cyfrowa jest gotowa…
Metryki marketingowe i analityka - prawo - mogą być strategicznym czynnikiem zaufania, większym budżetem i zwiększonym wpływem biznesu. Dzisiejsze CMO przeznacza więcej czasu i budżetu niż kiedykolwiek wcześniej, aby zrozumieć…
Nasi eksperci ds. Doświadczeń cyfrowych mogą pomóc Ci opracować strategię, aby zmaksymalizować rozwiązania Adobe i szybciej wejść na rynek.
Następna fala transformacji. Chodzi o niesamowite doświadczenia cyfrowe. Ogromne ilości danych, wielu…
Niezależnie od tego, czy chcesz scentralizować silosy treści, czy upoważnić zespół marketingowy do wydajniejszego tworzenia i publikowania treści dla wszystkich różnych punktów kontaktowych, właściwy system zarządzania treścią (CMS) jest imperatywem…
Aby budować i dostarczać produkty, które kochają klienci, zespoły produktów w wiodących przedsiębiorstwach, takie jak Uber, Netflix i Airbnb, koncentrują się na eksperymentach jako krytycznym procesie biznesowym. Zespoły te są…
Przełom w technologii współpracy pomagają firmom każdej wielkości w zwiększaniu zaangażowania pracowników, klientów i partnerów. Jednak niektóre organizacje wciąż walczą o dostosowanie wszystkich aspektów swojej organizacji, w wyniku czego niewspółosiowość…
Marki, które oferują wyjątkowe wrażenia cyfrowe, przyciągają i zatrzymują więcej klientów. Ale trudno jest wiedzieć, gdzie jesteś i jak się poprawić.
Dlatego stworzyliśmy ten ebook: możesz dowiedzieć się, czy strategia treści…
