Skip to content Skip to footer

Zdobądź najlepiej ze swojego CRM

W ostatniej dekadzie adopcja platformy relacji z klientami (CRM) gwałtownie wzrosła, aby sprostać szybkości działalności. Przedsiębiorstwa wszystkich rozmiarów i typów przyjmują CRM jako normę. CRM oferują jedno źródło informacji o…

Read More

Biorąc swoje osobiste wydarzenia cyfrowe

Jak każdy marketer może ci powiedzieć, niewiele rzeczy jest tak samo skutecznych w procesie sprzedaży, jak zaangażowanie człowieka do ludzkiego. Dlatego nawet w świecie marketingu cyfrowego wydarzenia osobiste zajmują taktykę…

Read More

Cyfrowy handel B2B: Zrozumienie oczekiwań klientów

Teraz bardziej niż kiedykolwiek zdolność przedsiębiorstwa do zrozumienia potrzeb ich klientów i szybkiej reagowania jest najważniejsza. Umożliwiając klientom kupowanie cyfrowo, nie tylko umożliwiasz opłacalne, samoobsługowe wrażenia zakupowe, ale także skorzystasz…

Read More