Skip to content Skip to footer

Handel zasilany treścią

Najlepsze praktyki dostarczania handlu zasilanego treÅ›ciÄ… do mobilnych nabywców B2B. Smartfony sÄ… wszÄ™dzie, w tym miejsce pracy. SpecjaliÅ›ci używajÄ… ich do wielozadaniowoÅ›ci na spotkaniach, w biurach klientów i na drodze. Nic…

Read More

Przewodnik marketera po obsłudze klienta

Dostarczanie odpowiednich, terminowych, spersonalizowanych doÅ›wiadczeÅ„ klientów nie jest już tylko przewagÄ… konkurencyjnÄ… - oczekiwano. Ale wielu marketerów ma trudnoÅ›ci z skokiem do wyrafinowanej, skalowalnej i skutecznej strategii, która dociera do…

Read More

IDC: Podpisy elektroniczne przyspieszajÄ… biznes

Krótko mówiÄ…c: od biznesu po organizacje non -profit i usÅ‚ug rzÄ…dowych - organizacje nie mogÄ… sobie pozwolić na zakłócenie ważnych dokumentów. PrzyjÄ™cie podpisów elektronicznych bÄ™dzie kluczem do przyspieszenia przeprowadzki do…

Read More