Ścieżka do myślenia łańcucha dostaw
Łańcuch dostaw doświadcza okresu znacznych zmian. Zmiana wymagań biznesowych i klientów wywiera nowe i większe presję na działalność, a pojawiające się technologie oferują intrygujące sposoby pracy.
Rzeczywiście, transformacja cyfrowa jest gotowa zmienić łańcuch dostaw bardziej niż jakikolwiek inny obszar funkcjonalny i bardziej dramatycznie niż w jakimkolwiek momencie jego historii.
W kontekście wyzwań stojących przed łańcuchami dostaw, zarówno teraz, jak iw przyszłości, staje się jasne, że stare sposoby pracy nie wystarczą i że nawet najlepiej w klasie występuje dziś w przyszłości w przyszłości
Pobierz teraz, aby dowiedzieć się więcej!
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się IBM kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. IBM strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: B2B, Dostosowanie, Innowacja marketingowa, Nowoczesny marketing, Segmentacja, Technologia, Technologia marketingowa, Współpraca


Więcej zasobów z IBM

The Cognitive Revolution: Coming to Transform...
Technologie poznawcze, znane również jako sztuczna inteligencja, są prawdopodobnie najbardziej transformacyjne w naszej erze. W rzeczywistości ...

Marketing in the Dark: Dark Martech
Technologia umożliwia firmom szerszą gamę zadań związanych z marketingiem bardziej efektywnie niż kiedykolwiek, zapewniając znaczące korzy...

17 Formas de Realizar Los Proyectos de Market...
¿Qué IMPIDE LOS Equipos de Marketing Tener éxito? ¿Por qué algunos directores de marketing parecen aceptar esfuerzos y resetados mediocres en ...