Przewodnik B2B Marketer o optymalizacji obsługi klienta
Wypróbowanie nowych podejść sprawia, że bycie marketerem jest ekscytujące. Nawet w obliczu ograniczonych zasobów, ustalenie, co działa, a co nie może być zarówno kreatywne, jak i satysfakcjonujące.
Ten przewodnik zawiera porady zarówno dla liderów, jak i praktyków na temat wprowadzania zmian, które poprawi całą podróż klienta i zmaksymalizować przychody z całego życia - i jak seminaria internetowe są kluczowym składnikiem tego, aby tak się stało.
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się ON24 kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. ON24 strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Więcej zasobów z ON24
15 nowych doświadczeń do wypróbowania tera...
Przejście na zakup cyfrowego, wraz z odpowiadającym wzrostem zaangażowania, oznacza, że marketerzy mają więcej niż kiedykolwiek możli...
2021 B2B Trendy marketingowe Raport: Jak radz...
Publiczność jest spalona na marketingu cyfrowym. Są zalane-non-stop-e-mailem, e-bookami, seminarami internetowymi i tymi samymi sztuczkami marke...
Insight 50 Na wynos: humanizowanie doświadcz...
Jako marketerzy zawsze mamy zbyt wiele do zrobienia i za mało czasu.
Seria Insight50 została zaprojektowana, aby rozwiązać ten problem. W...