Poza wydarzeniem wirtualnym: jak przedłużyć życie i wartość swoich wirtualnych wydarzeń
W czasach, gdy firmy ścigają się, aby przekształcić swoje fizyczne wydarzenia w cyfrowe doświadczenia, marketerzy odkrywają, że nie tylko wydarzenia cyfrowe napędzają większą publiczność i większe zaangażowanie, mogą również pomóc w długoterminowym sukcesie marketingowym. Treść z wydarzeń cyfrowych można ponownie wykorzystać i zmienić przeznaczenie na budowanie wpływowych programów we wszystkich funkcjach marketingowych.
Przeczytaj „Beyond the Virtual Event: Jak przedłużyć życie i wartość swoich wirtualnych wydarzeń” i dowiedz się, jak przekształcić swoje zdarzenia cyfrowe w ukierunkowane doświadczenia treści, które generują popyt długo po zakończeniu wydarzenia. Na wynos obejmują:
Wszystkie elementy twoich niesamowitych wydarzeń cyfrowych mogą być wykorzystane do zasilania marketingu na wiele nowych i kreatywnych sposobów. Pobierz teraz!
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się ON24 kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. ON24 strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: Analityka klientów, Analityka konsumencka, Analityka marketingowa, Automatyzacja marketingowa, Celowanie, Marketing cyfrowy, Marketing online, Marketing oparty na danych, Marketing przychodzący, Marketing treści, Oprogramowanie marketingowe, Reklama wyświetlacza, Relacjami z klientami, Strategia marketingowa, Wydobycie danych


Więcej zasobów z ON24

Umieszczenie marketingu przychodów w praktyc...
Nawet gdy marketing B2B przeniósł się z głównie analogowych na głównie cyfrowy w ciągu ostatniej dekady, cele i wysiłki zwykle koncentrowa...

Przewodnik B2B Marketer o optymalizacji obsł...
Wypróbowanie nowych podejść sprawia, że bycie marketerem jest ekscytujące. Nawet w obliczu ograniczonych zasobów, ustalenie, co działa...

Przewodnik B2B Marketing po marketingu oparty...
Mniej znaczy więcej. To takie proste zdanie, a jednak ma tyle prawdy.
W świecie biznesu wszyscy doświadczyliśmy, jak się poprawia, jeśl...