Ewolucja zestawu narzędzi marketera
Bardziej niż kiedykolwiek organizacje korporacyjne potrzebują 360 stopni widoku swoich klientów, aby zapewnić wysokiej jakości, konsekwentne doświadczenie klienta, który jest kamieniem węgielnym sukcesu biznesowego w XXI wieku.
Muszą być w stanie dostarczyć odpowiednią, ukierunkowaną komunikację marketingową w każdym punkcie podróży klienta, przez każdy kanał, którego klient może wybrać, na dużą skalę i coraz częściej w czasie rzeczywistym. Rezultatem była eksplozja technologii marketingowej i reklamowej, ale kluczem do jego skuteczności pozostają dane, które ją napędzają. Właśnie dlatego narzędzia do zarządzania danymi stały się tak kluczową częścią zestawu narzędzi marketera.
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się Adobe kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. Adobe strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com


Więcej zasobów z Adobe

Entrega de contenidos personalizados para man...
El Año 2020 ve Al Planeta Viviendo Una Pandemia. Con Algunas excepciones, como el heroico osobisty de auxilio, muchas personas se refugian en sus ...

Wstań, bieganie i działanie z wewnętrznymi...
Tworzenie niesamowitych doświadczeń klientów ma kluczowe znaczenie dla sukcesu Twojej firmy. Ale wdrożenie technologii i opracowanie procesów ...

Handel dla dowolnego miejsca i każdego urzą...
Do niedawna marki spędzały dużo czasu czekając, jak rybak w leniwe letnie popołudnie, skupili się na stworzeniu idealnej przynęty. Zaktualiz...