Dostarczanie spersonalizowanych treści na manekiny
Rok 2020 r. Świat żyjący przez pandemię. Z pewnymi wyjątkami, takimi jak heroiczni respondenci, wiele osób chroni się na miejscu. Jednym z kluczowych sposobów połączenia z innymi jest technologia. Jeśli jako marka musisz być przekonany, że spersonalizowane doświadczenia mają znaczenie, to doświadczenie powinno cię przekonać.
Ludzie pragną połączenia. Chcą wiedzieć, że rozumiesz, kim są, i oferuje doświadczenie, które rozjaśni ich nastrój lub pomoże zaspokoić ich potrzeby. Jeśli nie możesz rozmawiać z ludźmi jako jednostki, możesz trwale stracić ich jako klientów. To ma znaczenie bardziej niż kiedykolwiek.
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się Adobe kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. Adobe strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com


Więcej zasobów z Adobe

Ramy strategii CIO dla przełomowej transform...
Jest to oficjalna dokumentacja IDG w imieniu Adobe.
Dzisiaj nie wiemy, w jaki sposób wrócimy do naszych miejsc pracy, nie wiemy, jak będzi...

Szybkie, elastyczne i zgodne ze sobą sygnał...
W dzisiejszej globalnej gospodarce firmy digitalizują tak szybko, jak to możliwe, aby pozostać konkurencyjnym i dostarczyć doświadczenia, któ...

Stanie się biznesem opartym na doświadczeni...
Marki, które wyróżniają się dostarczaniem odpowiednich i spersonalizowanych doświadczeń klientów, prowadzą, ponieważ postępują zgodnie ...