Ścieżka do personalizacji: 9 kluczy do prowadzenia silniejszych relacji - jeden klient na raz
Czy wiesz, kiedy podejść do swoich klientów? A co - a może nawet ważniejsze - kiedy nie?
Są to dwa z pierwszych pytań, które należy odpowiedzieć na opracowywanie strategii personalizacji. Odpowiedź na nie wymaga nie tylko znajomości podróży klientów, ale także rozpoznawania, gdzie są i jak ich wyjątkowe sytuacje wpływają na każdą chwilę. I pamiętaj, że te podróże odbywają się teraz w kanałach, czy to online, w sklepie, czy rozmawiają z Alexą, klienci coraz częściej oczekują połączonych doświadczeń, które je rozpoznają i intuicyjnie znają ich potrzeby i pragnienia.
Pobierz przewodnik odkrycia:
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się Sitecore kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. Sitecore strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: Badania rynku, Dane klienta, Interakcja z klientem, Kanał krzyżowy, Marketing cyfrowy, Segmentacja, Technologia, Technologia marketingowa, Współpraca


Więcej zasobów z Sitecore

Prawda #1 Suite C po prostu nie jest w tobie
Zobacz, gdzie leży rozłączenie, i odkryj, jak wypełnić lukę za pomocą Sitecore.
Prawdopodobnie już wiesz, jak ważne jest skuteczne k...

Marketing i IT: Digital Transformation Dream ...
Marki muszą przejąć większą kontrolę nad tym, jak angażują klientów. Aby tak się stało, marketing i musi połączyć siły.
Aby zn...

Jak rozwiązać kryzys treści
Twoi klienci oczekują niezapomnianych chwil w każdym punkcie kontaktu z marką. Ale kiedy masz strony internetowe, strony społecznościowe, blog...