Ścieżka do personalizacji: 9 kluczy do prowadzenia silniejszych relacji - jeden klient na raz
Czy wiesz, kiedy podejść do swoich klientów? A co - a może nawet ważniejsze - kiedy nie?
Są to dwa z pierwszych pytań, które należy odpowiedzieć na opracowywanie strategii personalizacji. Odpowiedź na nie wymaga nie tylko znajomości podróży klientów, ale także rozpoznawania, gdzie są i jak ich wyjątkowe sytuacje wpływają na każdą chwilę. I pamiętaj, że te podróże odbywają się teraz w kanałach, czy to online, w sklepie, czy rozmawiają z Alexą, klienci coraz częściej oczekują połączonych doświadczeń, które je rozpoznają i intuicyjnie znają ich potrzeby i pragnienia.
Pobierz przewodnik odkrycia:
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się Sitecore kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. Sitecore strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: Badania rynku, Dane klienta, Interakcja z klientem, Kanał krzyżowy, Marketing cyfrowy, Segmentacja, Technologia, Technologia marketingowa, Współpraca


Więcej zasobów z Sitecore

Jak upewnić się, że platforma cyfrowa jest...
Oczekiwania klientów nigdy nie były wyższe. Wszyscy oczekujemy więcej, szczególnie online. Chcemy doświadczeń, które są spersonalizowane i...

Prowadzenie doświadczeń klientów z wpływe...
Klienci: Aby ich zachwycić, musisz ich głęboko poznać. Bądź brutalnie szczery, ile naprawdę wiesz o swoich klientach?
Podczas gdy mark...

3 sposoby, w jakie połączenia emocjonalne m...
Kiedy personalizacja nie opłaca się, a dane nie pomagają podejmować solidnych decyzji, nadszedł czas, aby przedłużyć koncentrację.
T...