Najnowsze oficjalne dokumenty
Szósty roczny raport danych marketingowych B2B
Dane są najważniejsze dla wielu marketerów B2B. Ale czy mają odpowiednie dane do zwiększenia sukcesu? Przez...
Zarządzanie pracą, które działa tak, jak twórcze.
O przewodniku Utrzymać się na torze. Bez zatrzymywania kreatywności. Czas zautomatyzować procesy...
Wprowadzanie wydajności do procesu twórczego
O ebooku Gdy przepływy pracy działają, kreatywności mogą być bardziej kreatywne. Twoje zespoły...
Jutoor's CMO: Generowanie zmian marketingu
O przewodniku Po najtrudniejszym okresie w historii biznesu, następna generacja CMO jest zdeterminowana,...
Przyszłość twórczych doświadczeń
O raporcie Twórcze przeszkody i możliwości w rozwijającym się miejscu pracy. Zbadaliśmy 400 kreatywnych...
Ścieżka do myślenia łańcucha dostaw
Łańcuch dostaw doświadcza okresu znacznych zmian. Zmiana wymagań biznesowych i klientów wywiera...
Ostateczny przewodnik o prowadzeniu punktacji
Dlaczego miałbym czytać ostateczny przewodnik o prowadzeniu punktacji? Ocena punktacji zapewnia sprzedaż...
Prowadzenie doświadczeń klientów z wpływem
Klienci: Aby ich zachwycić, musisz ich głęboko poznać. Bądź brutalnie szczery, ile naprawdę wiesz...
Zarządzanie zasobami cyfrowymi vs. Dropbox, Box i Wetransfer
Organizacje rzadko działają w sposób, w jaki rozwiązania jednorazowe mogą się w pełni pomieścić,...
Raport o stanie obsługi klienta 2017 2017
Klienci oczekują więcej od marek, jeśli chodzi o wygodę, czasy rozdzielczości i wiedzę specjalistyczną...
Jak wybrać odpowiedni system zarządzania treścią
Niezależnie od tego, czy chcesz scentralizować silosy treści, czy upoważnić zespół marketingowy...
Przyspieszenie Adobe Doświadcza wyników w chmurze
Nasi eksperci ds. Doświadczeń cyfrowych mogą pomóc Ci opracować strategię, aby zmaksymalizować...
Ostateczny przewodnik po wskaźnikach marketingowych i analiz
Metryki marketingowe i analityka - prawo - mogą być strategicznym czynnikiem zaufania, większym budżetem...
Wykorzystanie siły współpracy
Przełom w technologii współpracy pomagają firmom każdej wielkości w zwiększaniu zaangażowania...
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.