Wpływ rówieśników

3 kroki do sukcesu marketingowego
Kluczem do osiągnięcia celów marketingowych zorientowanych na klienta jest eksperymentowanie i sprawdzenie,...

Omnichannel nie jest już opcjonalny
Raport Aberdeen z 2017 r. Na temat Contact Center i Trendy Doświadczenia Klienta stwierdza, że firmy...

Budowanie solidnej zdolności eksperymentów
Organizacje takie jak Microsoft, Amazon i Google zwracają się do eksperymentów, aby nieustannie kontynuować...

Build vs. Kup: Wdrożenie odpowiedniego rozwiązania eksperymentów
Aby budować i dostarczać produkty, które kochają klienci, zespoły produktów w wiodących przedsiębiorstwach,...

5 trendów technologicznych na nowo definiują wrażenia klienta
Poprosiliśmy analityków i liderów branży, jakie trendy zaangażowania klientów są kluczowe w 2017...

Odpowiedni czas na marketing w czasie rzeczywistym
Dzisiejsi marketerzy cyfrowi chcą angażować klientów w oferty oparte na głębokich profilach klientów,...

Marketing 101: Marketing w mediach społecznościowych w ciemności
Dark Social jest znaczącym i rosnącym wyzwaniem, które marketerzy muszą traktować poważnie. Istnieje...

Rynek: przyszłość handlu elektronicznego
Kompleksowy wgląd w rynki, ich rolę w rozwoju handlu elektronicznego, ich główne zasady działania...

Raport o stanie obsługi klienta 2017 2017
Klienci oczekują więcej od marek, jeśli chodzi o wygodę, czasy rozdzielczości i wiedzę specjalistyczną...

Jak zaktualizować klienta poprzez cenne dane
Niniejszy artykuł przedstawia sprawdzone przypadki, które można dostosować do praktycznej rzeczywistości,...

Marketing in the Dark: Dark Data
Wzrost technologii marketingowej w pewnym sensie rzucił światło na obszary, które wcześniej były...
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.