Strategia marketingowa

Jak rozwiązać kryzys treści
Przekształć dostarczanie treści z procesu poza mankietem, w jedną płynną, połączoną podróż Twoi...

Przewodnik przetrwania recesji dla e -commerce: Jak poradzić sobie z nowymi paradygmatami zachowań klientów w środowisku o wysokiej inflacji i zmaksymalizować wzrost przychodów… szczupła droga
W latach 2020–2022 świat przeszedł przez poważne zamieszanie. Seria wydarzeń, które nastąpiły...

Kontrola dziwaków wariuje na ratunek
Spełnij swoje cele CX konsekwentnie w zespołach w zakresie wsparcia w zakresie obsługi i zdalnego...

Budowanie solidnej zdolności eksperymentów
Organizacje takie jak Microsoft, Amazon i Google zwracają się do eksperymentów, aby nieustannie kontynuować...

De Opkomst van Moderne Systems of Umaging
DANKZIJ DIGITALE Transformatie Kunnen Bedrijven Sneller en Gemakkelijker Zakendoen. Bedrijven Hebben...

Master Omnichannel Management
Doświadczenia muszą być tam, gdzie są Twoi klienci. I każdy musi połączyć się z ostatnią w...

Badanie globalnych trendów
Digital Experience Personalizacja jest głównym priorytetem dla globalnych liderów biznesu i rosną...

Ostateczny przewodnik po marketingu rurociągów
Marketerzy od dziesięcioleci prowadzą leady (proces tworzenia nowych kontaktów). Według Google Ngram...

Przewodnik B2B Marketer o optymalizacji obsługi klienta
Wypróbowanie nowych podejść sprawia, że ​​bycie marketerem jest ekscytujące. Nawet w obliczu...

E-Signaturen 2020: Nutzungsszenarien und Chancen
Elektronische Signaturen Sind Mittlerweile Mainstream. Recherchen im Rahmen umiera Berichts Haben Ergeben,...

Transformacja cyfrowa dzisiaj
Coraz więcej kupujących szuka wrażeń cyfrowych, które nie tylko poprawia wyzwania, takie jak czas...
Zarejestruj siÄ™ w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.