Marketing treści

15 pomysłów na zakotwiczenie podejścia marketingowego
Na dzisiejszym rynku klienci kontrolują podróż do zakupu - trend, który przyspieszył ze zwiększonym...

Ostateczny przewodnik po marketingu rurociągów
Marketerzy od dziesięcioleci prowadzą leady (proces tworzenia nowych kontaktów). Według Google Ngram...

Zwiększ swoją personalizację
Czego chcą - gdzie i kiedy tego chcą. Tego oczekują klienci. Ogromne ilości danych klientów, brak...

Kontrola dziwaków wariuje na ratunek
Spełnij swoje cele CX konsekwentnie w zespołach w zakresie wsparcia w zakresie obsługi i zdalnego...

Treść na każdą chwilę
W tej części serii Expert Essential pokazujemy, w jaki sposób możesz zacząć dostarczać odpowiednią...

Creator Marketing: następna era wpływowych
Przemysł reklamowy się zmienia. Prywatność jest coraz większym tematem, z wycofaniem się z plików...

Odpowiedni czas na marketing w czasie rzeczywistym
Dzisiejsi marketerzy cyfrowi chcą angażować klientów w oferty oparte na głębokich profilach klientów,...

Biorąc swoje osobiste wydarzenia cyfrowe
Jak każdy marketer może ci powiedzieć, niewiele rzeczy jest tak samo skutecznych w procesie sprzedaży,...

Ostateczny punkt odniesienia DMPS
Dzisiejsi najwyżsi marketerzy wiedzą, że solidne zrozumienie ich konsumentów jest podstawą sukcesu....

CPQ dla manekinów
Odkryj zmieniające grę zalety CPQ. Czym dokładnie jest oprogramowanie CPQ? A w jaki sposób przekłada...

8 najlepszych praktyk cyfrowych dla specjalistów ds. Sprzedaży
Eksperci branżowi przewidują, że odnoszące sukcesy firmy wkrótce staną się w 100% cyfrowe dla...

Prawda #1 Suite C po prostu nie jest w tobie
Zobacz, gdzie leży rozłączenie, i odkryj, jak wypełnić lukę za pomocą Sitecore. Prawdopodobnie...
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.