Współpraca

Powiadomienia push: czym one są, jak działają i dlaczego mają znaczenie
Mimo ponad dekady, push pozostaje innowacyjny i wszechstronny. Początkowo używane przez marki do współpracy...

Zeven Digitale Best Practices Voor Juridische Professionals
Brande-Experts VoorSpellen data suksvolle ondernemingen binnenkort alle transakcje 100% digitaal verwerken....

2022 State of Customer Experience Technology
Liderzy biznesu i technologii w firmach dużych i małych, w wielu branżach, zidentyfikowali satysfakcję...

3 podróże klientów, aby dotrzeć poza silosy biznesowe
W marketingu jest nowy paradoks. Prezentujemy wizję, w jaki sposób liderzy marketingu mogą zrównoważyć...

Raportowanie łatwe: 3 kroki do silniejszej strategii KPI
Czy tonisz w bezsensownych wskaźnikach? Tworzenie mądrzejszych raportów i śledzenie KPI jest koniecznością,...

Uruchamianie: jak szybko wdrożyć nowoczesne CMS
Niezależnie od wielkości Twojej organizacji, ten przewodnik pomoże Ci wybrać, wdrożyć i zoptymalizować...

Prowadzenie radykalnych innowacji w zakresie obsługi klienta
Jak może pomóc obsłudze klienta dostosować się do zmieniających się wymagań w nieprzewidywalnym...

Ostateczny przewodnik po przewodnictwie
Dzisiejsi kupujący angażują się z markami i firmami poprzez własne badania w wielu kanałach, na...

Inleiding in Contract Lifecycle Management (CLM)
ONTDEK HOE Contract Lifecycle Management (ContractlevenscyClusManagement of Kortweg Clm) Helpt Bij het...
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.