Istnieją „losowe akty coachingu”, a następnie coaching o wysokim wpływie-taki, który motywuje twój zespół i pojawia się w pulpitach nawigacyjnych.
Naucz się 5-punktowych ramowych menedżerów sprzedaży elitarnych, aby uzyskać coaching w…
Wyzwanie:
EdgePetrol, firma z siedzibą w Wielkiej Brytanii, chciała zoptymalizować swój proces sprzedaży, aby zapewnić przewidywalne przychody i zmaksymalizowała swój rurociąg.
Wynik:
Korzystanie z Gong pomogło EdgePetrol w zakwalifikowaniu większej liczby ofert, zwiększyć…
Pozycja CRO jest dość nowa w większości organizacji, a wiele z nich wciąż wymyśla niuanse roli.
To powiedziawszy, kilka wybitnych CRO wykazało możliwość zwiększenia wzrostu przychodów przy jednoczesnym dostosowaniu funkcji sprzedaży,…
Istnieje 5 ostrzeżeń umów, które uniemożliwiają zamknięcie przychodów. Poprzez analizę interakcji z setek zespołów sprzedaży, tysiące ofert i milionów połączeń Gong wskazało kluczowe działania sprzedawcy i kupującego, które wpływają na…
Sześciocyfrowe oferty są skomplikowane. Istnieją nieprzewidziane przeszkody i niezliczone interesariusze, które prowadzą do większych zastrzeżeń. Jakie strategie mają sprzedawcy, aby zmniejszyć ryzyko, wpływać na transakcje, zwiększyć wielkość transakcji i uzyskać…
Aircall, Gong i SalesWorks przeprowadzili ankietę wśród SDRS i ich menedżerów w organizacjach sprzedaży w Wielkiej Brytanii, aby odpowiedzieć na te palące pytania:
Jakie podejścia i nawyki codziennie korzystają SDR z…
LOQATE przeprowadziło ankietę wśród ponad 3000 globalnych konsumentów i 300 dyrektorów detalicznych, aby uzyskać najnowszy raport Insight: naprawianie nieudanych dostaw.
W tym raporcie dowiesz się o prawdziwym koszcie wadliwego realizacji i…
Optymalizacja wrażeń kasowych jest jedną z najważniejszych części pracy jako sprzedawcy, ale ze stale zmieniającymi się wymaganiami klientów i rosnącymi oczekiwaniami, może być trudno zobaczyć, w jaki sposób wiatr wieje.…
Przeanalizowaliśmy dane z trzech różnych źródeł, aby stworzyć pierwszy globalny przegląd zaangażowania klientów. Definiujemy, jak wygląda wspaniałe zaangażowanie klientów, jak to przekłada się bezpośrednio na cele biznesowe i gdzie marki…
Pop quiz: Jakie zadanie powinno się najpierw rozwiązać? Czy powinieneś ukończyć oznaczony „Due ASAP”, czy ten oznaczony emoji Red Sireren w temacie? A może powinieneś upuścić wszystko i pracować nad…
Istnieją niektórzy stresorzy, których wszyscy marketerzy przyjmują jako „część pracy”: rozpoczynają projekty z niedoskonałymi lub niekompletnymi informacjami, negocjacja z współpracownikami w celu uzyskania dostępu do określonych członków zespołu, płynących z…
Doświadczenie klienta to nie tylko modne hasło. To wyróżnik. Dzięki 2,041 miliardom cyfrowych globalnych kupujących1, nigdy nie było lepszej okazji do zwiększenia sprzedaży online.
Ale pomimo wzrostu kupujących cyfrowych konwersja e-commerce…
