Skip to content Skip to footer

Przewodnik marketera po budowie lojalności

Konsumenci majÄ… dziÅ› wiÄ™kszy wybór niż kiedykolwiek. CzÄ™sto wymaga lepszego wrażenia online, kuszÄ…cej oferty lub wygodniejszej lokalizacji dla klienta, aby dokonać zmiany. I chociaż marki przyciÄ…gajÄ… uwagÄ™, nie zawsze jÄ… trzymajÄ…. PrawdÄ™…

Read More

Najlepszy w klasie marketing e-mailowy

Interakcje miÄ™dzy konsumentami i markami coraz częściej odtwarzajÄ… wiele różnych punktów kontaktowych, kanałów i platform. Ten oficjalny dokument bada kluczowe trendy wpÅ‚ywajÄ…ce na e -mail marketing, a także to, co…

Read More

Mieszanie zwinnego i wodospadu

O przewodniku Twój przewodnik po mieszanej metodologii krajobrazu przepÅ‚ywu pracy. Niektóre zespoÅ‚y najlepiej dziaÅ‚ajÄ… z zwinnym podejÅ›ciem do swoich przepÅ‚ywów pracy. A dla innych podejÅ›cie do wodospadu ma wiÄ™kszy sens. WiedzÄ…c o…

Read More

3 Kluczowe sterowniki należącego do pracownika

Ten przewodnik oferuje liderom organizacyjnym głębsze zrozumienie, dlaczego wdrażanie bardziej spersonalizowanych inicjatyw przynależnoÅ›ci dla caÅ‚ej ich siÅ‚y roboczej zapewnia silniejsze i bardziej zrównoważone wyniki. InwestujÄ…c w rozwiÄ…zania, które promujÄ… silne…

Read More

Marmeets do zwiększenia wydajności sprzedaży

71% liderów sprzedaży nie uważa, że ​​mogÄ… dostosować swojÄ… strategiÄ™ wystarczajÄ…co szybko, aby poradzić sobie ze zmianami i niepewnoÅ›ciÄ…, nie mówiÄ…c już o przygotowaniu swoich zespołów. W rzeczywistoÅ›ci 80% menedżerów…

Read More