Transakcje i transakcje
W przypadku wielu firm zespół sprzedaży leży w centrum swojej rentowności. Jego zdolność do wydajnego działania nie tylko wpływa na wyniki finansowe. Istnieją również względy prawne i regulacyjne.
Umowy, generowane przez sprzedaż, są głównym źródłem wzrostu każdej firmy. U podstaw komercyjnych wyników całej organizacji. Ale chociaż automatyzacja cyfrowa, chmura i mobilne są powszechnie wykorzystywane do optymalizacji innych części firmy, wiele procesów związanych z umowami sprzedaży jest nadal ręcznie.
To przestarzałe podejście spływa zasoby, powoduje ryzyko zgodności, a nawet może narażać oferty.
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się DocuSign kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. DocuSign strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: B2B, Dostosowanie, Innowacja marketingowa, Nowoczesny marketing, Segmentacja, Technologia, Technologia marketingowa, Współpraca


Więcej zasobów z DocuSign

Najlepsze narzędzia do korzystania z Salesfo...
Salesforce to platforma zarzÄ…dzania relacjami z klientami (CRM) w chmurze, oferujÄ…cej firmom jeden widok dla wszystkich interakcji klientów w rÃ...

Acht Digitale Best Practices Voor Inkoopprofe...
Laat Niets aan het toeval nad Wanneer UW afdeling digitaal gaat.
Brande-Experts VoorSpellen data suksvolle ondernemingen binnenkort alle tran...

Stan podpisu elektronicznego
Dzisiejsze organizacje nie mogą dłużej czekać na transformację cyfrową. Nie jest już po prostu miło zastąpić przestarzałe ręczne kroki ...