Jak rozwiązać kryzys treści
Przekształć dostarczanie treści z procesu poza mankietem, w jedną płynną, połączoną podróż
Twoi klienci oczekują niezapomnianych chwil w każdym punkcie kontaktu z marką. Ale kiedy masz strony internetowe, strony społecznościowe, blogi i bramkowane treści do rozważenia, może być niemożliwe dostarczenie wszystkiego z jakością i szybkością - zwłaszcza jeśli treść tworzy większość strategii marketingowej. Jest to przepis na wąskie gardło w twoich operacjach marketingowych i pogorszenie koniunktury w wyniku działu. Może to spowodować „kryzys treści”. Ten raport zawiera kroki, które możesz podjąć, aby rozwiązać kryzys treści.
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się Sitecore kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. Sitecore strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: Automatyzacja marketingowa, Kanał krzyżowy, Marketing treści, Pomiar, Strategia marketingowa, Współpraca
Więcej zasobów z Sitecore
Przypadek dotyczący centrum treści marketin...
Twoi klienci oczekują niezapomnianych chwil w każdym punkcie kontaktu z marką. A kiedy masz strony internetowe, strony społecznościowe, blogi ...
Marketing cyfrowy transformowany: Beyond Dam
Rzut oka, dokąd zmierza Dam… i dlaczego musisz wskoczyć na pokład
Co już wiemy
Przypadek zarządzania aktywami cyfrowymi zawsze b...
3 sposoby, w jakie połączenia emocjonalne m...
Kiedy personalizacja nie opłaca się, a dane nie pomagają podejmować solidnych decyzji, nadszedł czas, aby przedłużyć koncentrację.
T...