Kompletny przewodnik po danych dotyczących partii
19,2 miliarda dolarów.
Taka jest kwota pieniędzy, które wydano zaledwie dwa lata temu na dane zewnętrzne (dane zebrane ze źródeł takich jak strony internetowe i platformy, w przeciwieństwie do osoby, której odnoszą się dane).
Od lat zbieranie danych zewnętrznych było metodą przejścia na nowe odbiorców. Ale z powodu licznych zmian w zakresie prywatności danych, wszystko się kończy.
Zbliżamy się do końca plików cookie, a ta zmiana zmienia się, w jaki sposób marketerzy i wydawcy rozważają swój zawód. Eliminacja plików cookie zewnętrznych stanowi wyzwania związane z tworzeniem hiper-ukierunkowanych, mierzalnych kampanii. Jak możesz nadal dostarczać personalizację, której pragną publiczność i wyniki napędu?
Przeczytaj teraz, aby odkryć więcej.
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się OneTrust kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. OneTrust strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: B2B, Celowanie, Dane klienta, Interakcja z klientem, Kanał krzyżowy, Marketing e -mailowy, Technologia
Więcej zasobów z OneTrust
Kompletny przewodnik po danych dotyczących p...
19,2 miliarda dolarów.
Taka jest kwota pieniędzy, które wydano zaledwie dwa lata temu na dane zewnętrzne (dane zebrane ze źródeł takic...