Kampanie marketingowe

Producenci czerpią korzyści ze sprzedaży bezpośredniej
Producenci przedsiębiorcy (B2B) stoją dziś w obliczu większego popytu na zakupy bez tarcia. Ale stoją...

Zaskakująca moc eksperymentów online
W szybko poruszającym się cyfrowym świecie nawet eksperci mają trudności z oceną nowych pomysłów....

Udowodnij, że wartość marketingu
W cyfrowym świecie, w którym można śledzić każdą kampanię i obsługę klienta, konieczne jest,...

Tworzenie kultury eksperymentów
Organizacje takie jak Microsoft, Amazon i Google zwracają się do eksperymentów, aby nieustannie kontynuować...

Przyjęcie filozofii eksperymentów
W jaki sposób firmy mogą zmaksymalizować swoje inwestycje i w pełni wykorzystać zasoby, które już...

Omnichannel nie jest już opcjonalny
Raport Aberdeen z 2017 r. Na temat Contact Center i Trendy Doświadczenia Klienta stwierdza, że firmy...
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.