Kampanie marketingowe

Nałóż swój marketing za pomocą usług cyfrowych Mapp
Mapp Cloud łączy pozyskiwanie klientów i zaangażowanie klientów na jedną prostą platformę nasyconą...

Odpowiedni czas na marketing w czasie rzeczywistym
Dzisiejsi marketerzy cyfrowi chcą angażować klientów w oferty oparte na głębokich profilach klientów,...

Marketing in the Dark: Dark Data
Wzrost technologii marketingowej w pewnym sensie rzucił światło na obszary, które wcześniej były...

Brakuje ci e -commerce?
5 powodów, dla których musisz teraz przejść do cyfrowego. Dlaczego? Wiele firm B2B ma postawę „jeśli...

Jak zaktualizować klienta poprzez cenne dane
Niniejszy artykuł przedstawia sprawdzone przypadki, które można dostosować do praktycznej rzeczywistości,...

Raport o stanie obsługi klienta 2017 2017
Klienci oczekują więcej od marek, jeśli chodzi o wygodę, czasy rozdzielczości i wiedzę specjalistyczną...

Omnichannel nie jest już opcjonalny
Raport Aberdeen z 2017 r. Na temat Contact Center i Trendy Doświadczenia Klienta stwierdza, że ​​firmy...

3 kroki do sukcesu marketingowego
Kluczem do osiągnięcia celów marketingowych zorientowanych na klienta jest eksperymentowanie i sprawdzenie,...

Przeprojektowanie obsługi klienta w Internecie rzeczy
Frost i Sullivan przeprowadzili niedawno badanie prawie 500 menedżerów ds. Klienta starszych (CX) w...

Treść na każdą chwilę
W tej części serii Expert Essential pokazujemy, w jaki sposób możesz zacząć dostarczać odpowiednią...

Tworzenie strategii na żądanie dla twoich seminariów internetowych
Skuteczny program seminariów internetowych na żądanie może zapewnić ogromne korzyści organizacjom...

Marketing in the Dark: Dark Martech
Technologia umożliwia firmom szerszą gamę zadań związanych z marketingiem bardziej efektywnie niż...
Zarejestruj siÄ™ w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.