Kampanie marketingowe

Detaliści muszą wykorzystać możliwość rynku
Detaliści zastanawiają się nad strategią zaangażowania e -commerce, aby reagować na nowe zachowania...

Marketing 101: Marketing w mediach społecznościowych w ciemności
Dark Social jest znaczącym i rosnącym wyzwaniem, które marketerzy muszą traktować poważnie. Istnieje...

Znajdź swoje rozwiązanie do zarządzania danymi dla marketingu
Oto kluczowe pytania, które każdy marketer powinien zadawać sobie - i swoich interesariuszy - rozważając...

Przewodnik z ROI
Amplitude to platforma inteligencji produktów, która pomaga zespołom na całym świecie wykorzystywać...

15 nowych doświadczeń do wypróbowania teraz
Przejście na zakup cyfrowego, wraz z odpowiadającym wzrostem zaangażowania, oznacza, że marketerzy...

Build vs. Kup: Wdrożenie odpowiedniego rozwiązania eksperymentów
Aby budować i dostarczać produkty, które kochają klienci, zespoły produktów w wiodących przedsiębiorstwach,...

Czy Twoje doświadczenie klienta ma wpływ? Albo nie?
Obecnie większość organizacji ma strategię obsługi klienta (96%), ale ostatnie badania Avanade pokazują,...

Tworzenie strategii na żądanie dla twoich seminariów internetowych
Skuteczny program seminariów internetowych na żądanie może zapewnić ogromne korzyści organizacjom...

5 trendów technologicznych na nowo definiują wrażenia klienta
Poprosiliśmy analityków i liderów branży, jakie trendy zaangażowania klientów są kluczowe w 2017...

Przewodnik marketera po budowie lojalności
Konsumenci mają dziś większy wybór niż kiedykolwiek. Często wymaga lepszego wrażenia online, kuszącej...

Praca na nowo na nowo
Zjeżdżamy z jednego z najtrudniejszych lat historii biznesu. Pandemia zmusiła każdą firmę do przyspieszenia...
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.