Dane klienta

Nowoczesne zatrzymanie klientów: co musisz wiedzieć
W końcu jest odnowiony i dawno spóźniony, skupienie się na retencji. Firmy odczuwają sukces poprzez...

Czy Twoje doświadczenie klienta ma wpływ? Albo nie?
Obecnie większość organizacji ma strategię obsługi klienta (96%), ale ostatnie badania Avanade pokazują,...

Zaskakująca moc eksperymentów online
W szybko poruszającym się cyfrowym świecie nawet eksperci mają trudności z oceną nowych pomysłów....

Playbook bezgłowych handlu 2022
Czy nowoczesny handel bezgłowy jest dla Ciebie odpowiedni? Oczywiście nowoczesny handel bezgłowy nie...

Cyfrowy handel B2B: Zrozumienie oczekiwań klientów
Teraz bardziej niż kiedykolwiek zdolność przedsiębiorstwa do zrozumienia potrzeb ich klientów i...

Przewodnik marketingu marketingu B2B po marketingu
Jako marketerzy możemy być wybredną grupą. Starając się postawić naszą najlepszą stopę do przodu,...

Wygranie wyścigu, aby Go Digital w B2B
Digital to nowy wyróżnik. Zmieniające się preferencje kupującego, stale rosnące zagrożenia konkurencyjne...

Kompletny przewodnik po danych dotyczÄ…cych partii
19,2 miliarda dolarów. Taka jest kwota pieniędzy, które wydano zaledwie dwa lata temu na dane zewnętrzne...

Przewodnik innowatora po cyfrowym centrum kontaktowym
Jak zajmujesz się rewolucją obsługi klienta? Ewoluujące oczekiwania klientów kształtują nowe potrzeby...

2021 Trendy cyfrowe: usługi finansowe i ubezpieczenie
Podczas pandemii Coronawirusa sektor usług finansowych stał się czymś w rodzaju dodatkowej usługi...

Szósty roczny raport danych marketingowych B2B
Dane są najważniejsze dla wielu marketerów B2B. Ale czy mają odpowiednie dane do zwiększenia sukcesu? Przez...
Zarejestruj siÄ™ w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.