Kanał krzyżowy

Prawda #1 Suite C po prostu nie jest w tobie
Zobacz, gdzie leży rozłączenie, i odkryj, jak wypełnić lukę za pomocą Sitecore. Prawdopodobnie...

2023 Trendy cyfrowe
Po dwóch latach sejsmicznej zmiany behawioralnej znajdujemy się w nowym świecie nieograniczonych możliwości,...

Stan transformacji centrum kontaktowego w nowym świecie cyfrowym
Skutki pandemii znacznie przyspieszyły tempo zmian w ośrodkach kontaktowych i nie ma wracania do tego,...

Łączenie online i offline: instrukcja obsługi marketera
Oto jak marketerzy mogą łączyć się z klientami i potencjalnymi klientami, gdziekolwiek są, za pomocą...

Raport o stanie obsługi klienta 2017 2017
Klienci oczekują więcej od marek, jeśli chodzi o wygodę, czasy rozdzielczości i wiedzę specjalistyczną...

Przewodnik innowatora po cyfrowym centrum kontaktowym
Jak zajmujesz się rewolucją obsługi klienta? Ewoluujące oczekiwania klientów kształtują nowe potrzeby...

Tworzenie kultury eksperymentów
Organizacje takie jak Microsoft, Amazon i Google zwracają się do eksperymentów, aby nieustannie kontynuować...

Zwycięstwo ze słowami w handlu detalicznym: w jaki sposób CMOS może używać sztucznej inteligencji do rozwijania wysokiej wydajności, opartej na danych kreatywności marketingowej, która rozwija firmę
Opracowanie lepszej kreatywności marketingowej w oparciu o spostrzeżenia inspirowane danymi może podwoić...

Walki 50 na wynos: marketingowy marketing
Jako marketerzy zawsze mamy zbyt wiele do zrobienia i za mało czasu. Seria Insight50 została zaprojektowana,...
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.