Vijf nieuwe manuren waarop uw hr-afdeling overeenkomsten beter en efficiënter kan afhandelen, van indiensttreding tot emeryting.
Mensen vormen de levensader van uw bedrijf en zoals u Weet, Speelt Hr Een Essentiële…
Ponieważ organizacje marketingowe stajÄ… siÄ™ bardziej oparte na technologicznie, systemy zarzÄ…dzania zasobami cyfrowymi (DAM) ewoluujÄ… w istotnÄ… część infrastruktury technicznej. Aby stworzyć wpÅ‚ywowe interakcje marki w bardzo rozdrobnionym krajobrazie medialnym,…
Dzisiejsi najwyżsi marketerzy wiedzÄ…, że solidne zrozumienie ich konsumentów jest podstawÄ… sukcesu. Istnieje mnóstwo narzÄ™dzi obiecujÄ…cych, że pomogÄ… przeksztaÅ‚cić dane w kluczowe spostrzeżenia klientów, ale które sÄ… najlepsze dla twoich…
En la faktyczniedad, klienci Los Controlan El Customer Journey, Una Tendencia que se ha acelerado con la proliferación y la burmistor sofististicación de los Dispositivos Móviles.
Los Clientes deciden dónde buscar,…
Marki, które wyróżniajÄ… siÄ™ dostarczaniem odpowiednich i spersonalizowanych doÅ›wiadczeÅ„ klientów, prowadzÄ…, ponieważ postÄ™pujÄ… zgodnie z rewolucyjnym planem, w jaki można jechać na rynek. Tego rodzaju zarzÄ…dzanie doÅ›wiadczeniem wymaga fundamentu technologicznego…
Digital Experience Personalizacja jest głównym priorytetem dla globalnych liderów biznesu i rosną plany inwestycyjne dotyczące rozszerzonych możliwości.
Dane i platformy analityczne i technologiczne sÄ… najważniejszymi priorytetami inwestycyjnymi w 2019 r. Bez…
Publiczność jest spalona na marketingu cyfrowym. Są zalane-non-stop-e-mailem, e-bookami, seminarami internetowymi i tymi samymi sztuczkami marketingowymi cyfrowymi, na których polegamy od początku 2020 roku.
Co wiÄ™c możemy zrobić, aby walczyć z…
Czy wiesz, kiedy podejść do swoich klientów? A co - a może nawet ważniejsze - kiedy nie?
SÄ… to dwa z pierwszych pytaÅ„, które należy odpowiedzieć na opracowywanie strategii personalizacji. Odpowiedź…
Oto kluczowe pytania, które każdy marketer powinien zadawać sobie - i swoich interesariuszy - rozważając tego rodzaju technologię.
Przejdź prosto do ważnych rzeczy:
Pobierz teraz, aby dowiedzieć się więcej!
Twoi klienci mają mocną opinię na temat tego, co sprawia, że ​​firma jest zorientowana na klienta.
Organizacje obsÅ‚ugi klienta muszÄ… opierać siÄ™ na podstawie wydajnoÅ›ci operacyjnej, aby zapewnić wspaniaÅ‚e doÅ›wiadczenia klientów,…
Pilność stworzona przez wydarzenia w 2020 r. DziaÅ‚aÅ‚a jako katalizator szybszego podejmowania decyzji i dziaÅ‚aÅ„. Kiedy miaÅ‚o to najwiÄ™ksze znaczenie, wszyscy zmobilizowaliÅ›my miliony ludzi do pracy inaczej, przecinajÄ…c biurokracjÄ™ z…
Obecnie wiÄ™kszość organizacji ma strategiÄ™ obsÅ‚ugi klienta (96%), ale ostatnie badania Avanade pokazujÄ…, że tylko 14% wyprzedza oczekiwania swoich klientów. Oznacza to, że 86% uważa, że ​​stoi za krzywÄ…, konkurencjÄ……
