Nowoczesny krajobraz biznesowy wymaga nowego skupienia się na obowiązkach klimatycznych.
2020 i 2021 zostaną zapamiętane jako okres, w którym organizacje światowe dokonały dramatycznych zmian operacyjnych z szybką prędkością. Firmy dokonały szybkich…
Eksperci branżowi przewidują, że odnoszące sukcesy firmy wkrótce staną się w 100% cyfrowe dla wszystkich transakcji. Wyzwanie polega na tym, jak „przejść do cyfrowego” we właściwy sposób. Dla wielu firm…
Dzisiejsi detaliści potrzebują lepszych rozwiązań, aby pomóc im przezwyciężyć zatrudnienie wyzwań i wygrać wojnę o talent.
Pobierz ten ebook, aby dowiedzieć się, w jaki sposób organizacje inwestują w pracowników-i jak przyjazna…
Wspieranie kompleksowych spostrzeżeń w zakresie doświadczenia klienta, satysfakcji i zarządzania kosztami.
Wiodące firmy są dumni z oferowania doskonałych doświadczeń klientów w oparciu o pozytywne zaangażowanie. Często te same firmy tracą, gdy…
ServiceNow® Field Service Management to oparte na chmurze rozwiązanie, które łączy usługi terenowe z innymi częściami organizacji w celu poprawy wydajności operacyjnej i zwiększenia ogólnej satysfakcji klientów. Bardziej ściślejne integracja…
Inteligentne technologie zasilają świetne doświadczenia klientów i pracowników.
Sztuczną inteligencję (AI) i inne inteligentne technologie mogą być wykorzystywane do wykonywania zadań zwykle wymagających inteligencji ludzkiej, takich jak postrzeganie wizualne, rozpoznawanie mowy…
Pandemic COVID-19 rzuci światło na potrzebę modernizacji centrum kontaktowego w celu zapewnienia bezproblemowych doświadczeń klientów i wyeliminowania powtarzających się zadań. Kryzys ten ujawnił również ważną rolę obsługi klienta w pozyskiwaniu…
Teraz nadszedł czas, aby wziąć swoją cyfrową transformację w nowym, bardziej skutecznym kierunku. W ServiceNow sprawiamy, że świat pracy lepiej pracujemy dla ludzi w dowolnym miejscu, w dowolnym miejscu, w…
Największą historią biznesową ostatniego roku był wpływ Covid-19 na sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. To pokazało, że zmiana może nastąpić w jednej chwili i bez ostrzeżenia. Dlatego bardzo ważne…
Zdrowie Twojej marki, produktów i usług zależy od raz po raz wyjątkowe. Zawsze istnieje, ale doświadczenie jest teraz dyscypliną i skupieniem. I jest wszędzie.
Dowiedz się, jak oderwać się od strony…
Aberdeen ankietował 1357 firm z ponad 10 branż, aby podzielić się swoimi najlepszymi priorytetami strategicznymi i podstawowymi możliwościami zarządzania działalnością klientów- podczas pracy obsługi klienta wraz z zespołami średniego i…
Gong zlecił Forrester Consulting w celu utworzenia całkowitego badania wpływu ekonomicznego w celu oceny związku między wdrożeniem platformy wywiadu przychodów Gong a potencjalnym zwrotem przedsiębiorstw inwestycyjnych.
Ogólnie rzecz biorąc, badanie wykazało,…
