2021 B2B Trendy marketingowe Raport: Jak radzić sobie z wypaleniem cyfrowym
Publiczność jest spalona na marketingu cyfrowym. Są zalane-non-stop-e-mailem, e-bookami, seminarami internetowymi i tymi samymi sztuczkami marketingowymi cyfrowymi, na których polegamy od początku 2020 roku.
Co więc możemy zrobić, aby walczyć z cyfrowym zmęczeniem? Aby odpowiedzieć na to pytanie, eksperci ds. Marketingu cyfrowego z ON24, Netline i Rollworks usiedli na dyskusję. Odkryj, co mają do powiedzenia w „Jak radzić sobie z wypaleniem cyfrowym: świeże wskazówki, jak ponownie zaangażować odbiorców”.
W tym raporcie nauczysz się, jak:
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się ON24 kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. ON24 strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: B2B, Współpraca


Więcej zasobów z ON24

La Trobe University utrzymuje wysokie wskaźn...
Założona z zamiarem uczynienia szkolnictwa wyższego bardziej dostępnego w Melbourne i regionalnym Victoria University służył dziesiątkom ty...

Jak firmy napędzają cyfrowe zaangażowanie ...
Zagrożenie Covid-19 spowodowało, że firmy szybko przełączyły się w pracę zdalną, a prawie każdy, kto może pracować w domu, jest o to po...

2020 Digital Experiences Raport roczny
2020 był rok, w którym doświadczenia cyfrowe, z perspektywy produkcji i konsumpcji, zostały wprowadzone do światła reflektorów. Podczas gdy ...