Czas na konsolidację, nie komplikując
Dlaczego firmy konsolidują korzystanie z jednego rozwiązania wsparcia zarówno dla klientów, jak i pracowników.
Codzienne doświadczenia z zespołami obsługi klienta i wsparcia zmieniły się w ciągu ostatnich ponad 2 lat od początku pandemii, a to z kolei ostatecznie zmienia to, czego potrzebują te zespoły z ich technologii. Goto poprosił ekspertów z IDG, aby dowiedzieli się, co liderzy myślą, planują i robią, jeśli chodzi o ich strategie wsparcia i technologii.
Pobierz, aby zobaczyć, jak odpowiedzieli twoi rówieśnicy.
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się GoTo kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. GoTo strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
Więcej zasobów z GoTo
Czas na konsolidację, nie komplikując
Dlaczego firmy konsolidują korzystanie z jednego rozwiązania wsparcia zarówno dla klientów, jak i pracowników.
Codzienne doświadczenia ...
Kontrola dziwaków wariuje na ratunek
Spełnij swoje cele CX konsekwentnie w zespołach w zakresie wsparcia w zakresie obsługi i zdalnego obsługi klienta z sprawdzonym rozwiązaniem.<...
Spójność, szybkość i prostota: globalne ...
Pionierska platforma wsparcia IT na żądanie Nerdapp chciał lepiej kontrolować jakość, bezpieczeństwo i prostotę zdalnych usług wsparcia of...