Skip to content Skip to footer

Czas na konsolidację, nie komplikując

Opublikowany przez: GoTo

Dlaczego firmy konsolidują korzystanie z jednego rozwiązania wsparcia zarówno dla klientów, jak i pracowników.
Codzienne doświadczenia z zespołami obsługi klienta i wsparcia zmieniły się w ciągu ostatnich ponad 2 lat od początku pandemii, a to z kolei ostatecznie zmienia to, czego potrzebują te zespoły z ich technologii. Goto poprosił ekspertów z IDG, aby dowiedzieli się, co liderzy myślą, planują i robią, jeśli chodzi o ich strategie wsparcia i technologii.
Pobierz, aby zobaczyć, jak odpowiedzieli twoi rówieśnicy.

Czytaj więcej

Wysyłając ten formularz zgadzasz się GoTo kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. GoTo strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.

Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com

digital route logo
język: ENG
Typ: eBook Długość: 5 stron

Więcej zasobów z GoTo