2021 Trendy cyfrowe - detaliczny
W ciągu ostatniego roku detaliści stawiają czoła bezprecedensowym wyzwaniom. Potrzeba szybkiego dostosowania się do zmiany trendów konsumenckich nigdy nie była bardziej widoczna. Dla detalistów, którzy dobrze to robią, istnieje ogromna okazja, aby wyłonić się z kryzysu Covid-19 w lepszej formie niż kiedykolwiek.
Ten raport Econsultancy/Adobe oparty jest na reakcjach sprzedawców wielokanałowych i internetowych na ankietę Trends 2021. Bada strategie i taktyki, które są priorytetowe przez firmy w sektorze detalicznym oraz bada różnice między firmami z najwyższej jakości a wynikami głównego nurtu.
Raport podkreśla, w jaki sposób strategie omnichannel, które obejmują zarówno interakcje cyfrowe, jak i tradycyjne środowiska detaliczne, mają kluczowe znaczenie dla sukcesu, oraz w jaki sposób organizacje potrzebują zintegrowanej technologii, która umożliwia im połączenie rosnącego zakresu źródeł danych, aby stworzyć pojedynczy widok konsumenta.
Pobierz teraz!
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się Adobe kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. Adobe strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: B2B, Dane marketingowe, Technologia, Technologia marketingowa


Więcej zasobów z Adobe

Kosteneinsparungen undriebswirtschaftlicher n...
Adobe Hat Forrester Consulting BeaufTragt, Eine Tei-Studie (Total Economic Impact ™) Durchzuführen unn den potenziellen zwrot z inwestycji (ROI)...

Ramy strategii CIO dla przełomowej transform...
Jest to oficjalna dokumentacja IDG w imieniu Adobe.
Dzisiaj nie wiemy, w jaki sposób wrócimy do naszych miejsc pracy, nie wiemy, jak będzi...

Vraag meer van uw cms: zo krijgt u de meeste ...
De CMS-Wereld to Veranderd. Voorheen Kochten Grote Bedrijven High-end Systemen Die ze aan hun wensen aanpasten, terwijl middelgrote bedrijven genoe...