Skip to content Skip to footer

Jak nowoczesne CRM zajmują się 5 najlepszymi punktami bólu marketingowego

Opublikowany przez: Zoho CRM

W przypadku liderów sprzedaży i marketingu działającego w dzisiejszym hiperkonkurencyjnym świecie ich system CRM może być różnicą między sukcesem a porażką. Dobry CRM powinien pomóc im wprowadzić więcej potencjalnych klientów w strumienie pielęgnacji i przekształcić je szybciej. Doskonały CRM może pomóc im dostarczyć spersonalizowane usługi, których obecnie oczekują konsumenci, i zapewnić doskonałe doświadczenia, które utrzymają ich klientów lojalność.
Ponad 90% firm z ponad dziesięć osób ma system CRM, więc istnieje duża szansa, że ​​jako uważny profesjonalista w organizacji przedsiębiorczości, znasz korzyści, które Twoje oprogramowanie powinno zapewnić. Jednak turbulencje ekonomiczne ostatnich kilku lat przyspieszyły digitalizację procesów skierowanych do klienta, przepisy dotyczące prywatności danych są w ciągłym przepływie, a narzędzia, takie jak AI, pomagają ponownie wyobrazić sobie wartość, jaką CRM może dostarczyć do Twojej organizacji. Czy możesz być pewien, że Twój system CRM nadąża za tymi zmianami?
Ten ebook podkreśla pięć znanych znaków, że nadszedł czas, aby wstrząsnąć wyborem oprogramowania-i w jaki sposób może pomóc wiodący system CRM.

Czytaj więcej

Wysyłając ten formularz zgadzasz się Zoho CRM kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. Zoho CRM strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.

Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com

digital route logo
język: ENG
Typ: Whitepaper Długość: 8 stron

Więcej zasobów z Zoho CRM