Skip to content Skip to footer

Bankowość na wielkich rozmowach

Opublikowany przez: Uniphore

Wyzwania banków pandemicznych, które walczyły o pozostanie aktualnymi, oraz ich klienci, którzy nadal byli cyfrowymi zatrzymaniami w tej samej sytuacji: naucz się przenieść działalność bankową z osobistego na online praktycznie.
Przeczytaj teraz, aby odkryć, w jaki sposób korzystanie z konwersacji sztucznej inteligencji w celu zapewnienia Contact Center doświadczają, że klienci bankowe oczekują.

Czytaj więcej

Wysyłając ten formularz zgadzasz się Uniphore kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. Uniphore strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.

Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com

digital route logo
język: ENG
Typ: Whitepaper Długość: 11 stron

Więcej zasobów z Uniphore