Bankowość na wielkich rozmowach
Wyzwania banków pandemicznych, które walczyły o pozostanie aktualnymi, oraz ich klienci, którzy nadal byli cyfrowymi zatrzymaniami w tej samej sytuacji: naucz się przenieść działalność bankową z osobistego na online praktycznie.
Przeczytaj teraz, aby odkryć, w jaki sposób korzystanie z konwersacji sztucznej inteligencji w celu zapewnienia Contact Center doświadczają, że klienci bankowe oczekują.
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się Uniphore kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. Uniphore strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: Interakcja z klientem, Kanał krzyżowy, Technologia
Więcej zasobów z Uniphore
Przyszłość detaliczna to rozmowy
Detalica może nigdy nie być taka sama. Konsumenci, którzy wcześniej byli niechętni do zakupów online nagle przyjęli go podczas pandemii, a w...
Cztery strategie korzystania z konwersacji sz...
Kiedy pandemia zakłóciła każdy aspekt biznesu i życia, telekomunikacja stała się prawie tak samo ważna jak energia elektryczna dla wielu ko...
Bankowość na wielkich rozmowach
Wyzwania banków pandemicznych, które walczyły o pozostanie aktualnymi, oraz ich klienci, którzy nadal byli cyfrowymi zatrzymaniami w tej samej ...