Najnowsze oficjalne dokumenty
Pomyśl poza tradycyjnym CRM, aby podnieść obsługę klienta
Jedną z twoich największych możliwości zapewnienia doskonałej wrażeń jest obsługa klienta, a...
De Opkomst van Moderne Systems of Umaging
DANKZIJ DIGITALE Transformatie Kunnen Bedrijven Sneller en Gemakkelijker Zakendoen. Bedrijven Hebben...
Ostateczny przewodnik - Zastąp Google Analytics
Ten przewodnik zawiera awarię w zakresie analityki w magazynie, dlaczego jest to godne zaufania, wydajne...
Jak zaktualizować klienta poprzez cenne dane
Niniejszy artykuł przedstawia sprawdzone przypadki, które można dostosować do praktycznej rzeczywistości,...
Jak rozwiązać kryzys treści
Twoi klienci oczekują niezapomnianych chwil w każdym punkcie kontaktu z marką. Ale kiedy masz strony...
Jak ułatwić proces rejestracji cyfrowej dla klientów i zespołu
Dzięki odpowiedniej technologii i narzędzi możesz zrobić to, czego konkurenci nie robią, aby proces...
Converse Studium przypadku
W tym studium przypadku opisano skutki wdrażania platformy zaangażowania klientów w sklepie internetowym...
Ostateczny przewodnik po handlu bezgłowym
Dostępność osiągnięcia i konsumowania treści za pomocą różnych punktów kontaktowych sprawiła,...
Ostateczny przewodnik marketera po platformach danych klientów
Według McKinseya 76% konsumentów na stałe zmieniło zachowania zakupowe (przełączanie marki, racjonalizacja...
Zero Party Revolution w e -commerce
Żadna sztuczna inteligencja ani uczenie maszynowe nigdy nie poznają klientów, niż sami. Wielu profesjonalistów...
Zarejestruj się w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.