Dostosowanie

ON24 Webinar Benchmarks Raport: Canada Edition
Jak pięć wiodących kanadyjskich firm angażuje publiczność w świat pracy z domu. Zagrożenie Covid-19...

3 podróże klientów, aby dotrzeć poza silosy biznesowe
W marketingu jest nowy paradoks. Prezentujemy wizję, w jaki sposób liderzy marketingu mogą zrównoważyć...

Odpowiedni czas na marketing w czasie rzeczywistym
W klimacie rosnących oczekiwań klientów jest teraz właściwy czas na udoskonalenie korzystania z...

Raport o stanie obsługi klienta 2017 2017
Klienci oczekują więcej od marek, jeśli chodzi o wygodę, czasy rozdzielczości i wiedzę specjalistyczną...

Build vs. Kup: Wdrożenie odpowiedniego rozwiązania eksperymentów
Aby budować i dostarczać produkty, które kochają klienci, zespoły produktów w wiodących przedsiębiorstwach,...

Marketing in the Dark: Dark Social
Dark Social, bada wpływ tego rosnącego zjawiska i analizuje, w jaki sposób firmy mogą odpowiednio...

15 pomysłów na zakotwiczenie podejścia marketingowego
Na dzisiejszym rynku klienci kontrolują podróż do zakupu - trend, który przyspieszył ze zwiększonym...

Czy samo-skanowanie poszło na główny nurt?
Self-scanning lub skanowanie i chodzenie na zakupy już stały w Europie, wchodząc w 2020 r., W szczególności...

Przewodnik marketera po obsłudze klienta
Dostarczanie odpowiednich, terminowych, spersonalizowanych doświadczeń klientów nie jest już tylko...

Przypadek dotyczący centrum treści marketingowych
Twoi klienci oczekują niezapomnianych chwil w każdym punkcie kontaktu z marką. A kiedy masz strony...

Od offline do online (i większe zyski)
Jak wcześniej firmy offline kwitną po inwestycjach w e -commerce. Jeśli masz udaną organizację B2B,...

Le Guide de l'Emer Informatique en ia et gestion de contenu
N'ayant de cesse de se démarquer de leurs concurrentes, les Marques sont de plus en plus nombreuses...

Wygranie z doskonałymi doświadczeniami klientów
Dowiedz się, jak marki tworzą, optymalizują i dostarczają spersonalizowane doświadczenia na dużą...
Zarejestruj siÄ™ w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.