Ostateczny przewodnik po wskaźnikach marketingowych i analiz
Metryki marketingowe i analityka - prawo - mogą być strategicznym czynnikiem zaufania, większym budżetem i zwiększonym wpływem biznesu. Dzisiejsze CMO przeznacza więcej czasu i budżetu niż kiedykolwiek wcześniej, aby zrozumieć wyniki marketingu i wpływ na wzrost.
Marketing nie ma wiarygodności. Często kierownictwo spoza działu marketingu postrzegają, że marketing istnieje wyłącznie w celu wsparcia sprzedaży lub że jest to funkcja sztuki i rzemiosła, która wyświetla strony, udaje tweety i nakłada logo na długopisach. Tak czy inaczej, marketing często nie zyskuje szacunku.
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się Marketo kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. Marketo strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: Analityka klientów, Analityka konsumencka, Analityka marketingowa, Automatyzacja marketingowa, Celowanie, Marketing cyfrowy, Marketing online, Marketing oparty na danych, Marketing przychodzący, Marketing treści, Oprogramowanie marketingowe, Reklama wyświetlacza, Relacjami z klientami, Strategia marketingowa, Wydobycie danych
Więcej zasobów z Marketo
Ostateczny przewodnik o prowadzeniu punktacji...
Dlaczego miałbym czytać ostateczny przewodnik o prowadzeniu punktacji?
Ocena punktacji zapewnia sprzedaż bardziej wykwalifikowanych potenc...
Ostateczny przewodnik po automatyzacji market...
Każda firma ma jedną wspólną cechę: chęć osiągnięcia wyższych przychodów i szybszego wzrostu. Ale wiele firm stara się dostosować swoi...
Ostateczny przewodnik po marketingu opartym n...
To ekscytujący czas dla marketerów. W erze transformacji cyfrowej - gdzie wszyscy i wszystko jest połączeni - nowe kanały, strategie i technol...