Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Skip to content Skip to footer

Napędzaj przychody CPG poprzez digitalizowane zamówienie e-commerce B2B

Opublikowany przez: Scandit

E-commerce od 20 lat kształtuje trendy kupna. Co zaskakujące, globalny rynek e-commerce B2B (6,64 biliona USD w 2020 r.) Jest około dwukrotnie większej od rynku e-commerce B2C (3,67 bln USD).
Umożliwienie klientom B2B na wydajniejsze zamówienie produktów stało się zatem kluczowym elementem strategii e-commerce producenta B2B. W miarę jak inwestycja ma odciążenie zespołów sprzedaży od pracy o niskiej wartości. W badaniu Salesforce „State of Commerce” 63% respondentów zgłosiło, że handel elektroniczny uwolnił swoje zespoły sprzedaży od logistyki przetwarzania zamówień i pozwoliło im zostać strategicznymi doradcami.
A w szczególności dla producentów towarów konsumenckich (CPG) zwiększenie przychodów, jednocześnie pomagając klientom w rozwoju, poprzez lepsze e-commerce jest priorytetem, szczególnie w sklepach o wysokiej częstotliwości. Generowanie przychodów jest również nadrzędnym czynnikiem dla CPG podczas wybierania platformy e-commerce.
Zamawicielstwo internetowe lub aplikacji na inteligentnych urządzeniach to łatwy sposób, aby proces zamawiania był szczuplejszy i wygodny dla nabywców produktów. Dzięki digitalizacji procesu eliminowane są procesy ręczne i błędy zamawiania
W tym przewodniku badamy trzy główne zalety wyposażania kupujących produkty CPG z natywnymi aplikacjami natywnymi lub internetowymi do:

Czytaj więcej

Wysyłając ten formularz zgadzasz się Scandit kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. Scandit strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.

Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com

powiązane kategorie: , ,

digital route logo
język: ENG
Typ: Whitepaper Długość: 8 stron

Więcej zasobów z Scandit