Jak uzyskać maksymalną wydajność od zdalnych zespołów
Kiedy COVID-19 uderzyło w firmy w marcu 2020 r., Firmy starały się wspólnie zatrzymywać się tymczasowe rozwiązania do współpracy w pracy (WFH), które mogłyby pomóc im utrzymać ciągłość biznesową, gdy miasta i powiaty zostały zablokowane.
W tym raporcie zaprofilujemy kilka organizacji i w jaki sposób zjednoczona komunikacja włączała zdalne prace, usprawnione przepływy pracy, obniżone koszty i wydajność doładowania.
Przeczytaj teraz dla pięciu organizacji, które usprawniły współpracę z zunifikowaną wiadomościami, wideo i rozwiązaniem telefonicznym.
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się RingCentral kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. RingCentral strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: Współpraca


Więcej zasobów z RingCentral

2022 Przewodnik po prowadzeniu centrum kontak...
Znalezienie i zachowanie wielkiego talentu nigdy nie było łatwe. Ale teraz? Skuteczne personel i angażowanie pracowników w Twoim centrum kontak...

Jak uzyskać maksymalną wydajność od zdaln...
Kiedy COVID-19 uderzyło w firmy w marcu 2020 r., Firmy starały się wspólnie zatrzymywać się tymczasowe rozwiązania do współpracy w pracy (...

Metristar Top Provider Award Award Contact Ce...
RingCentral zdobył nagrodę Metrigy Metristar Top Provider Award dla platform kontaktowych. Wartość Metristar Award polega na tym, że opiera si...