Marketing oparty na danych
Insight 50 Na wynos: humanizowanie doświadczenia marketingu cyfrowego
Jako marketerzy zawsze mamy zbyt wiele do zrobienia i za mało czasu. Seria Insight50 została zaprojektowana,...
Czy Twoje doświadczenie klienta ma wpływ? Albo nie?
Obecnie większość organizacji ma strategię obsługi klienta (96%), ale ostatnie badania Avanade pokazują,...
Forrester: Digital Ups the Stakes for B2B Sprzedaż
Prawie cztery lata po prognozowaniu, że 1 milion sprzedawców B2B zostanie wysiedlonych do 2020 r.,...
Odpowiedni czas na marketing w czasie rzeczywistym
W klimacie rosnących oczekiwań klientów jest teraz właściwy czas na udoskonalenie korzystania z...
Droga do udanego spełnienia w sklepie
Oczekiwania klientów dotyczące połączonej marki są wyższe niż kiedykolwiek. To wywiera większą...
HomeOffice 2020: Vorteile und herausforderungen
Remote-Arbeit Ist Mittlerweile w Vielen Unternehmenfester bestandteil des geschäftsalltags. Ziel Dies...
Przeprojektowanie obsługi klienta w Internecie rzeczy
Frost i Sullivan przeprowadzili niedawno badanie prawie 500 menedżerów ds. Klienta starszych (CX) w...
Wartość marketingowa automatyzacji marketingu
Sześć sposobów, w jaki automatyzacja marketingowa pomaga udowodnić wartość i zwiększyć sukces. Jako...
Parz wyceny: przemyślenie podróży cenowej
Dlaczego wszystko, co myślałeś, że wiedziałeś o opracowaniu zdolności cenowej, jest teraz przestarzałe Podejście...
Zarejestruj siÄ™ w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.
