Skip to content Skip to footer

Od offline do online (i większe zyski)

Jak wczeÅ›niej firmy offline kwitnÄ… po inwestycjach w e -commerce. JeÅ›li masz udanÄ… organizacjÄ™ B2B, możesz niczego nie zmieniać. W koÅ„cu po co manipulować sukcesem? Ale dÅ‚ugoterminowy wzrost wymaga inwestycji w…

Read More

Ostateczny przewodnik po automatyzacji marketingu

Każda firma ma jednÄ… wspólnÄ… cechÄ™: chęć osiÄ…gniÄ™cia wyższych przychodów i szybszego wzrostu. Ale wiele firm stara siÄ™ dostosować swoich ludzi, procesy i technologiÄ™ w celu osiÄ…gniÄ™cia tych celów. Ten ostateczny…

Read More

Umieszczenie systemu zapory: szablon RFP

Nawet najwiÄ™ksze marki lub zespoÅ‚y cyfrowe mogÄ… nie znać zakupu cyfrowego systemu zarzÄ…dzania aktywami lub wiedzieć, gdzie powinni rozpocząć proces. Ten szablon RFP może być wykorzystany przez TwojÄ… firmÄ™ do dostarczania…

Read More

Marketing in the Dark: Dark Social

Dark Social, bada wpÅ‚yw tego rosnÄ…cego zjawiska i analizuje, w jaki sposób firmy mogÄ… odpowiednio i skutecznie wchodzić w interakcje z konsumentami w Å›wiecie, w którym konsumenci Coraz częściej lubiÄ™ komunikować…

Read More