Jak wcześniej firmy offline kwitną po inwestycjach w e -commerce.
JeÅ›li masz udanÄ… organizacjÄ™ B2B, możesz niczego nie zmieniać. W koÅ„cu po co manipulować sukcesem? Ale dÅ‚ugoterminowy wzrost wymaga inwestycji w…
Dowiedz siÄ™ o piÄ™ciu lukach, które mogÄ… kosztować czas, klientów i zysk w tym cyfrowym e-boonie. Dowiedz siÄ™, jak zamknąć te luki i przeksztaÅ‚cić ludzi, przetwarzać i technologiÄ™, aby lepiej…
5 sposobów, w jakie wysokiej jakości platforma e-commerce może zwiększyć ROI.
Musisz dokÅ‚adnie zdefiniować swojÄ… obsÅ‚ugÄ™ klienta. Przetestuj go z potencjalnymi klientami. Wybierz nowÄ… platformÄ™ e -commerce lub poszerz swojÄ… istniejÄ…cÄ….…
Mniej znaczy więcej. To takie proste zdanie, a jednak ma tyle prawdy.
W Å›wiecie biznesu wszyscy doÅ›wiadczyliÅ›my, jak siÄ™ poprawia, jeÅ›li skupiamy siÄ™ na mniejszej liczbie rzeczy na raz. To sprawia,…
Każda firma ma jedną wspólną cechę: chęć osiągnięcia wyższych przychodów i szybszego wzrostu. Ale wiele firm stara się dostosować swoich ludzi, procesy i technologię w celu osiągnięcia tych celów.
Ten ostateczny…
Nawet największe marki lub zespoły cyfrowe mogą nie znać zakupu cyfrowego systemu zarządzania aktywami lub wiedzieć, gdzie powinni rozpocząć proces.
Ten szablon RFP może być wykorzystany przez TwojÄ… firmÄ™ do dostarczania…
Dowiedz się, jak marki tworzą, optymalizują i dostarczają spersonalizowane doświadczenia na dużą skalę.
DoÅ›wiadczenie klienta siÄ™ zmienia. Spersonalizowane zaangażowanie jest teraz królem. A gdy Twoja firma siÄ™ rozwija i roÅ›nie, zaczyna…
W ciÄ…gu zaledwie kilku krótkich miesiÄ™cy globalna pandemia Covid-19 zakłóciÅ‚a sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Organizacje w Europie Zachodniej dostosowujÄ… siÄ™ do tej nowej normy, przyjmujÄ…c technologie współpracy i…
N'ayant de cesse de se démarquer de leurs concurrentes, les Marques sont de plus en plus nombreuses à se Tourner vers L'Ia. Elles ont cependant besoin d'être conseillees afin de…
Dark Social, bada wpływ tego rosnącego zjawiska i analizuje, w jaki sposób firmy mogą odpowiednio i skutecznie wchodzić w interakcje z konsumentami w świecie, w którym konsumenci
Coraz częściej lubiÄ™ komunikować…
W 2020 r. Świat doświadczył szybkich zmian w bardzo krótkim czasie. Metody dostawy i preferencje kanałów ewoluują, a firmy stoją przed kolejnymi wyzwaniami niż kiedykolwiek wcześniej.
Jak te zmiany wpÅ‚ynÄ… na…
W tym strefie wiedzy przeanalizujemy, w jaki sposób organizacje modernizujÄ… praktyki sprzedaży i operacje poprzez wykorzystanie projektów elektronicznych i innych nowych technologii. Skoncentrujemy siÄ™ również na tym, jak liderzy Å›ciÅ›le…
