Skip to content Skip to footer

Jak zaktualizować klienta poprzez cenne dane

Niniejszy artykuł przedstawia sprawdzone przypadki, które można dostosować do praktycznej rzeczywistości, aby wgląd zaangażowany przez klientów miał znaczenie dzięki inteligentnemu zarządzaniu danymi. Pobierz teraz, aby dowiedzieć się więcej!

Read More

Jak rozwiązać kryzys treści

Twoi klienci oczekują niezapomnianych chwil w każdym punkcie kontaktu z marką. Ale kiedy masz strony internetowe, strony społecznościowe, blogi i bramkowane treści do rozważenia, może być niemożliwe dostarczenie wszystkiego z…

Read More

Zero Party Revolution w e -commerce

Żadna sztuczna inteligencja ani uczenie maszynowe nigdy nie poznają klientów, niż sami. Wielu profesjonalistów marketingowych wpada w pułapkę z wyprzedzeniem, że wiedzą, czego chcą ich klienci. Takie podejście ma tendencję do…

Read More

Ostateczny przewodnik po handlu bezgłowym

Dostępność osiągnięcia i konsumowania treści za pomocą różnych punktów kontaktowych sprawiła, że ​​marketerzy zarysowali głowy w ciągłej bitwie, aby dotrzymać kroku rosnącym wymaganiom klientów. Ludzie powoli odchodzą od tradycyjnych sposobów interakcji…

Read More

Converse Studium przypadku

W tym studium przypadku opisano skutki wdrażania platformy zaangażowania klientów w sklepie internetowym Converse, franczyzę obsługiwaną przez Orbico. Nasza współpraca z Salesmanago zrodziła się z potrzeby wdrożenia systemu, który wspiera pełne…

Read More