Ten przewodnik zawiera awarię w zakresie analityki w magazynie, dlaczego jest to godne zaufania, wydajne i skalowalne rozwiązanie w stosunku do Google Analytics oraz jak zacząć budować własną analitykę magazynową…
DANKZIJ DIGITALE Transformatie Kunnen Bedrijven Sneller en Gemakkelijker Zakendoen. Bedrijven Hebben Miljarden Dollars Geïnvesteerd Om Systems of Record (SOFR) TE Moderniseren, Zoals CRM, HCM en ERP, EN HUN Systems of…
Niniejszy artykuł przedstawia sprawdzone przypadki, które można dostosować do praktycznej rzeczywistości, aby wgląd zaangażowany przez klientów miał znaczenie dzięki inteligentnemu zarządzaniu danymi.
Pobierz teraz, aby dowiedzieć się więcej!
Pandemia Covid-19 przekształciła, jak i gdzie pracujemy. Firmy musiały szybko zareagować, aby dostosować się do zdalnych pracowników, wirtualnych interakcji i cyfrowych wymian. Aby zrozumieć, w jaki sposób cyfrowe procesy dokumentów…
Dzięki odpowiedniej technologii i narzędzi możesz zrobić to, czego konkurenci nie robią, aby proces aplikacji online był łatwy. A kiedy to zrobisz, zostaniesz nagrodzony możliwością wykonania:
Kiedy opanujesz doświadczenie rejestracyjne, nie…
Twoi klienci oczekują niezapomnianych chwil w każdym punkcie kontaktu z marką. Ale kiedy masz strony internetowe, strony społecznościowe, blogi i bramkowane treści do rozważenia, może być niemożliwe dostarczenie wszystkiego z…
Dzisiejsze organizacje zaczynają myśleć o danych jako „nowej wodzie” - nie tylko cennym zasobach, ale niezbędnym składniku przetrwania. W IDC InfoBrief, danych jako nowej wody: znaczenie inwestowania w rurociągi danych…
Współpracując z liderami rynku, tworzymy unikalne wdrożenia, które pomagają nam zwiększyć ich wyniki sprzedaży, a jednocześnie poprawić rynek automatyzacji marketingu.
Podnosimy poprzeczkę.
Poznaj wdrożenia marek, które torują drogę innym firmom.
Żadna sztuczna inteligencja ani uczenie maszynowe nigdy nie poznają klientów, niż sami.
Wielu profesjonalistów marketingowych wpada w pułapkę z wyprzedzeniem, że wiedzą, czego chcą ich klienci. Takie podejście ma tendencję do…
Według McKinseya 76% konsumentów na stałe zmieniło zachowania zakupowe (przełączanie marki, racjonalizacja kosztów itp.) Podczas pandemii. Ponadto pojawia się era świata ciasta, a dane zewnętrzne nie są już przydatne. Ponieważ…
Dostępność osiągnięcia i konsumowania treści za pomocą różnych punktów kontaktowych sprawiła, że marketerzy zarysowali głowy w ciągłej bitwie, aby dotrzymać kroku rosnącym wymaganiom klientów.
Ludzie powoli odchodzą od tradycyjnych sposobów interakcji…
W tym studium przypadku opisano skutki wdrażania platformy zaangażowania klientów w sklepie internetowym Converse, franczyzę obsługiwaną przez Orbico.
Nasza współpraca z Salesmanago zrodziła się z potrzeby wdrożenia systemu, który wspiera pełne…
