Autentyczna ekspresja marki: wykorzystanie talentów, trendów i twórców do występu na Tiktok
Rzadkie piękno Seleny Gomez zostało założone z misją destygmatyzacji zdrowia psychicznego i celebrowania indywidualności poprzez na nowo definiowanie tego, co oznacza „piękny”. Autentyczna, opowiadająca historia natura Tiktok sprawia, że jest to idealny kanał do przekazywania tego przesłania, a rzadkie piękno dołączyło do aplikacji we wrześniu 2020 r. Wraz z premierą marki. Od samego początku rzadkie piękno przyjmowało podejście, które podkreśliło osobowość Seleny, a także do twórców Tiktok, którzy kochają i naprawdę używają swoich kosmetyków. Ale szybkie tempo i wirusowy charakter kanału stanowi wyzwania dla marek pod względem zrozumienia, jakie treści działa i dlaczego. Dowiedz się, jak rzadkie piękno pokonuje te wyzwania w Tiktok za pomocą Dash Hudson.
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się Dash Hudson kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. Dash Hudson strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: Nowoczesny marketing, Technologia marketingowa, Zarządzanie produktem
Więcej zasobów z Dash Hudson
Piękno i moc zrównoważonej organicznej i p...
Mecca Brands jest wiodącym sprzedawcą kosmetycznym Australasia i wykorzystuje swoją cyfrową i fizyczną obecność, aby wykorzystywać najlepsz...
Creator Marketing: następna era wpływowych
Przemysł reklamowy się zmienia. Prywatność jest coraz większym tematem, z wycofaniem się z plików cookie, a także większość globalnych u...
Ponowne wyobrażanie sobie strategii społecz...
Mówiąc najprościej, strategia mediów społecznościowych Balmaina to rozrywka. Rewolucyjna paryska marka zapoczątkowała nową erę mody od po...