Ponowne wynalezienie obsługi klienta
Worki z 2020 r. Stworzyły okazję dla zespołów obsługi klienta w celu przemyślenia świadczenia usług oraz jak najlepiej wspierać osoby wykonujące tak ważną pracę.
Aby zrozumieć, jak może wyglądać przyszłość, rozmawialiśmy z liderami biznesu i obsługi klienta w branżach i krajach o tym, co będzie dalej. Pojawiło się pięć tematów, które zdominują nowy świat pracy.
Pobierz nasz najnowszy przewodnik, aby zobaczyć, jak pięć tematów przekłada się na imperatywy dla liderów usług i jak wiodące organizacje obsługi klienta spotykają się z Slack.
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się Slack kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. Slack strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: Technologia, Współpraca


Więcej zasobów z Slack

Ponowne ponowne prace w zespołach programist...
Zespoły inżynierii oprogramowania były często jednymi z najlepiej udanych do dostosowania do przejścia na lata 2020 do pracy z domu (WFH). Pod...

Ponowne wynalezienie sprzedaży: 5 imperatywÃ...
Wtrące z 2020 r. Stworzyły okazję dla zespołów sprzedaży, aby przemyśleć sposób działania w świecie pracy. Synchroniczne, indywidualne p...

Całkowity wpływ ekonomiczny ™ Slack dla z...
Slack zlecił Forrester Consulting przeprowadzić badanie Total Economic Impact ™ (TEI) i zbadanie potencjalnego zwrotu z inwestycji (ROI) może ...