Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Skip to content Skip to footer

Finextra: Rozwiązywanie wdrożenia-katalizator w tworzeniu unikalnej relacji z klientem kompleksowego

Opublikowany przez: Box

W jaki sposób firmy finansowe docierają do „Nirvana”
Usprawnione, bezbolesne wdrażanie buduje podstawę udanych doświadczeń klientów. Jest to szczególnie prawdziwe w firmach usługowych, w których kluczowe są wygoda i konkurencyjność.
Mimo to, pomimo jego krytycznej natury, bez tarcia wdrażania jest trudniejsze, niż mogłoby się wydawać. Osiągnięcie idealnych środków przezwyciężanie głównych przeszkód technologicznych, infrastrukturalnych, kulturalnych, regulacyjnych i komercyjnych. W tym raporcie z badań FINEXtra i Box odkryj dzisiejszą ewolucję podróży w pokładzie i zobacz, jak przekształciły się firmy takie jak twoje.
Odkryjesz:

Czytaj więcej

Wysyłając ten formularz zgadzasz się Box kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. Box strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.

Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com

powiązane kategorie: ,

digital route logo
język: ENG
Typ: Whitepaper Długość: 21 stron

Więcej zasobów z Box