Ostatecznym przewodnikiem marketera po platformach danych klientów: dlaczego CDP będą nowym CRMS w świecie polegania na ciasteczkach
Według McKinseya 76% konsumentów na stałe zmieniło zachowania zakupowe (przełączanie marki, racjonalizacja kosztów itp.) Podczas pandemii. Ponadto pojawia się era świata ciasta, a dane zewnętrzne nie są już przydatne. Ponieważ marketerzy stoją przed nowymi wyzwaniami dostarczającymi spersonalizowanych doświadczeń klientów, systemy CRM nie dostarczają odpowiednich narzędzi do stawienia czoła tym wyzwaniom.
Dowiedz się, dlaczego platformy danych klientów okazują się tutaj rozwiązaniem.
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się Salesmanago kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. Salesmanago strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: Dane klienta, Technologia
Więcej zasobów z Salesmanago
10 Historie sukcesu największych światowych...
Współpracując z liderami rynku, tworzymy unikalne wdrożenia, które pomagają nam zwiększyć ich wyniki sprzedaży, a jednocześnie poprawić ...
Przewodnik przetrwania recesji dla e -commerc...
W latach 2020–2022 świat przeszedł przez poważne zamieszanie. Seria wydarzeń, które nastąpiły po przekształceniu naszego życia na wszyst...
Ostatecznym przewodnikiem marketera po platfo...
Według McKinseya 76% konsumentów na stałe zmieniło zachowania zakupowe (przełączanie marki, racjonalizacja kosztów itp.) Podczas pandemii. P...