Zero Party Revolution w e -commerce
Żadna sztuczna inteligencja ani uczenie maszynowe nigdy nie poznają klientów, niż sami.
Wielu profesjonalistów marketingowych wpada w pułapkę z wyprzedzeniem, że wiedzą, czego chcą ich klienci. Takie podejście ma tendencję do wycofania się, ponieważ klienci często podążają własnymi ścieżkami, zamiast dostosowywać się do wizji mózgu z działów marketingowych. Dlatego należy rozważyć, czy zapotrzebowanie na bardziej „ludzki” marketing jest prawdziwy?
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się Salesmanago kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. Salesmanago strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: Celowanie, Dane klienta, Marketing online
Więcej zasobów z Salesmanago
Zero Party Revolution w e -commerce: Przygotu...
Wielu profesjonalistów marketingowych wpada w pułapkę z wyprzedzeniem, że wiedzą, czego chcą ich klienci. Takie podejście ma tendencję do w...
Ostatecznym przewodnikiem marketera po platfo...
Według McKinseya 76% konsumentów na stałe zmieniło zachowania zakupowe (przełączanie marki, racjonalizacja kosztów itp.) Podczas pandemii. P...
10 Historie sukcesu największych światowych...
Współpracując z liderami rynku, tworzymy unikalne wdrożenia, które pomagają nam zwiększyć ich wyniki sprzedaży, a jednocześnie poprawić ...
