Analityka konsumencka
Odpowiedni czas na marketing w czasie rzeczywistym
W klimacie rosnących oczekiwań klientów jest teraz właściwy czas na udoskonalenie korzystania z...
Zwiększ swoją personalizację
Czego chcą - gdzie i kiedy tego chcą. Tego oczekują klienci. Ogromne ilości danych klientów, brak...
Ostateczny przewodnik o prowadzeniu punktacji
Dlaczego miałbym czytać ostateczny przewodnik o prowadzeniu punktacji? Ocena punktacji zapewnia sprzedaż...
Badanie globalnych trendów
Digital Experience Personalizacja jest głównym priorytetem dla globalnych liderów biznesu i rosną...
Tworzenie kultury eksperymentów
Organizacje takie jak Microsoft, Amazon i Google zwracają się do eksperymentów, aby nieustannie kontynuować...
Zautomatyzuj wydajność dzięki automatyzacji marketingu
Automatyzacja marketingowa stała się obowiązkową dla nowoczesnych zespołów marketingowych. A jako...
Udowodnij, że wartość marketingu
W cyfrowym świecie, w którym można śledzić każdą kampanię i obsługę klienta, konieczne jest,...
Zarejestruj siÄ™ w centrum publikacji MarTech
Jako subskrybent będziesz otrzymywać powiadomienia i bezpłatny dostęp do naszej stale aktualizowanej biblioteki oficjalnych dokumentów, raportów analityków, studiów przypadku, seminariów internetowych i raportów dotyczących rozwiązań.