Skip to content Skip to footer

Przewodnik ekspertów IT po AI i zarządzanie treścią.

Opublikowany przez: Adobe

Ponad 60 procent CIO twierdzi, że sztuczna inteligencja (AI) i uczenie maszynowe będą miały kluczowe znaczenie dla ich działalności za pięć lat. Ponieważ marki nadal szukają sposobów wyróżnienia się wśród konkurentów, coraz więcej zwraca się do sztucznej inteligencji. Ale potrzebują wskazówek wokół od czego zacząć i jak odnieść sukces.
Jednym z najbardziej ekscytujących obszarów, w których AI już wywarła duży wpływ, jest zarządzanie treścią. Od spersonalizowanej treści i tagowania zasobów po produkcję treści i testy A/B, oto niektóre z największych możliwości dla zespołów IT, jeśli chodzi o sztuczną inteligencję i zarządzanie treścią.

Czytaj więcej

Wysyłając ten formularz zgadzasz się Adobe kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. Adobe strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.

Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com

powiązane kategorie: ,

digital route logo
język: ENG
Typ: Whitepaper Długość: 14 stron

Więcej zasobów z Adobe