Trendy kreatywne 2022-UK
Poważność życia podczas pandemii odbiła się. Zmęczeni przyziemnymi i znajomymi, ludzie są bardziej beztroscy, uporządkowani i radosni, gdy szukają ponownego połączenia, ucieczki od nudy i pozytywności w Nowym Roku.
Raport 2022 Creative Trends łączy spostrzeżenia konsumentów z szeroko zakrojonymi badaniami dotyczącymi trendów, rozwoju społeczno-ekonomicznego i globalnych narracji w celu prognozowania najbardziej odpowiednich trendów wizualnych, projektowych i ruchowych, aby pomóc w kierowaniu potrzebami kreatywnymi, marketingowymi i obsługującymi klienta przez cały rok.
Czytaj dalej, aby odkryć wizualne rozruszniki myślowe i tematyczne kolekcje ruchu, natury, metaverse i pozytywności, które pomogą Ci wyprzedzić krzywą.
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się Adobe kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. Adobe strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: Technologia, Treść społeczna


Więcej zasobów z Adobe

Adobe Digital Economy Wskaźnik - Adobe Analy...
Index Adobe Digital Economy oferuje najbardziej kompleksowy zestaw tego rodzaju spostrzeżeń, oparty na analizie za pośrednictwem Adobe Analytics...

Całkowity wpływ ekonomiczny ™ znaku Adobe...
Adobe zlecił Forrester Consulting przeprowadzić badanie Total Economic Impact ™ (TEI) i zbadanie potencjalnego zwrotu z inwestycji (ROI), któr...

IDC: Podpisy elektroniczne przyspieszają biz...
Krótko mówiąc: od biznesu po organizacje non -profit i usług rządowych - organizacje nie mogą sobie pozwolić na zakłócenie ważnych dokume...