Skip to content Skip to footer

Jak „Szwajcarski nóż armii zarządzania danymi” zajmuje się utratą danych stron trzecich

Opublikowany przez: Tealium

Od drukowania po cyfrowe, od napisanych po słowach i nie tylko, JYK Fynske Medier (JFM) jest drugim co do wielkości duńskim wydawcą informacyjnym i grupy medialnej. Jest to siła napędowa ponad 75 gazet, szerokiej gamy serwisów informacyjnych i marek cyfrowych. Obejmuje to jego agencję reklamową i komunikacyjną, w której JFM uruchamia projekty technologiczne i dane dla grupy medialnej.
Zespół JFM oparty na Step zdał sobie sprawę, że jego sprzedaż odbiorców może być zagrożona nowymi przepisami danych zewnętrznych i zaawansowanego inteligentnego zapobiegania śledzenia (ITP). Musiał znaleźć bardziej wydajny sposób gromadzenia i analizy danych klientów pierwszej strony.
JFM wprowadził i wdrożył Tealium AudienceStream CDP i IQ Management Tag Management, aby zmniejszyć luki pozostawione przez poprzedni DMP i rozwiązać nowe wyzwania.
Downlaod to studium przypadku, aby zobaczyć korzyści Tealium AudienceStream i IQ Tag Management dla Twojej firmy.

Czytaj więcej

Wysyłając ten formularz zgadzasz się Tealium kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. Tealium strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.

Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com

powiązane kategorie: , ,

digital route logo
język: ENG
Typ: Case Study Długość: 2 strony

Więcej zasobów z Tealium